domingo, 22 de septiembre de 2019

Salida BTTERA 22-09-2019 | EL RETORNO DE ROBOCOP .... I LA CAIGUDA DE JOAN

Hola Bikers:
Avui com tots els diumenges hem fet la nostre feina..hem rodat, pujata , baixat ... i caigut ...de vegades passa...
La sortida d'avui podria titular-se "EL RETORNO DE ROBOCOP .... PERO SIN TREGUA PARA LA TROPA" .Ja veieu que aqui fins i tot els que retornen de una baixa BTTERA ho fan en forma i a bon nivell!!!!

1 LES DADES:
DISTANCIA (llarga): 62,5 kms (volteta bona al principi molt tecnica i dura despres mes rodadora per posar les cames en forma
DESNIVELL: 1516 mts ( ja passa de entreno dels bons... i el pop ha quedat prou arreglat, llest per anar a la cassola!!!)

2 EL TRACK:
https://es.wikiloc.com/rutas-mountain-bike/2019-09-22-btt-voltio-per-bellaterra-41556971
UN PERFIL SUAU PER TREBALLAR AEROBICAMENT!!!!!




3 ELS HEROIS:
Avui ja una convocatoria grossa i aixó que tenim ovelles de baixa i altres de pont....
1 SERGI el PERCHERON que ha fet de sherpa la primera 1:30..... i ha trinxat el remat
2 Joan CH CORRECAMINOS a qui avui ha atrapat el coyote!!!!

3 Enric el ESCALADOR DE SARRIA que segueix com una moto
4 Lluis el GALGO DE SANT GERVASI que segueix tirant molt a les pujades..... i en funcions de METGE
5 Rodolfo el MISIL VENEZOLANO ja molt en forma I TAMBE FENT DE METGE ON BOARD
6 Toño el T-REX en fase azul.... (no entris a una trialera de baixada davant d ela pivot!!!!)
7 Josep Borras el ASENYAT avui amb la cabra groga ( l'altre es a la "revisió" de llantes que li fa amb freqüencia!!!)
8 Josep Casas el TRIALERO ja refet del virus i comm sempre molt fi
9 Martin ROBOCOP!!! A este le han operado 3 veces .. para ponerle 2 motores electricos y unas baterias de TESLA!!!
10 Bernd el TEUTON en recuperación de fuerzas tras la sudety
11 AGUS el REPORTER, SHERPA, Mecanic, y porta botiquines....... i a mes el que millor monta en Bici!!!




4 LA RUTA:
Jo arribo 5 minuts abans a c Carroç i em trobo allà al MARTIN, un classic del DRXS que hem trobat molt a faltar i en molt bona forma amb la epic 29" americana.... la primera!!!!! Arriba la resta de la tropa i de seguida hem fet la foto i hem arrencat per començar a pujar a ritmillo que jo intento que sigui tranquil per la ctra de Vallvidrera amunt. Passem el mirador amb un cotxe amb els vidres molt entelats.... sembla que el final de festa ha estat de nivell!! I aixi amb la tonteria anem fent via fins desviar-nos a la ctra de les aigües a la dreta pero començar a rodar a ritme fort esquivant els bassalts d'aigua i xerrant, tot ok fins arribar al tall
ON JO TIRO PER LA PUJADA DE LA DRETA I EL CASSAS PER LA ESQUERRA PERÓ AMB EL SEU ESTIL PROPI TALLANT EL PAS AL PERCHERON QUE RENEGA DE SEGUIDA.
Seguim aixi fins arribar a la trialera del COSMOCAIXA que agafem amunt i aqui veig que el MARTIN puja com un campeón com si mai hagues estat ausent del pilot!!! GRANDE ROBOCOP!!! i aixi seguima munt sempre amb un ritme de cabres bojes passant bicis a saco.


De aqui a la font groga per pujar al turó de sta maria ... I CAL DIR QUE NINGÚ S'ANIMA A PUJAR PER LA TRIALERA (FALTEN ELS VALENTS 33 I ALFONSIETE!!!) i després baixem com bojos per la pista ... AMB EL TOÑO AVANÇANT PER L'ESQUERRA A LES CURVES I UN BIKER QUE PUJAVA S'HA ENRECORDAT DE TOTA LA SEVA FAMILIA!!!
Seguim avall per la ctra de les aigües a ritme DRXS i ELS QUE AGAFEN LA TRIALERETA SOTA LA TORRE 6 SURTEN A LA PISTA DAVANT DE UNES BICIS QUE PUJEN I QUE TAMBE ELS HI DIUEN COSES LLETJES!!!! Però aques es el ritme del grup....


Portal de Valldaura, trialera de Portal de Valldaura, de allà tirem avall a la esquerra per anar a agafar la trialera TRANSVERSAL DE SOTA FORANT DEL VENT... QUE JA SUPOSEM QUE ESTARÁ MULLADA I BRUTA DE ESBARCERS... PERÒ EL SERGI COM BON SHERPA NO FA CAS DE LES APORTACIONS I ENS FICA EN UNA PUTA PISTA AMERICANA, DE ARBRES CAIGUTS, PASOS TRENCATS PER L'AIGUA , I MILERS DE ESBARCERS QUE FAN QUE GAIREBE TOTS FAN DE BIKER GRUÑON!!!
Per+o tot el patiment passa al arribar a la pista mullada i trialera de pujada on ja es un tema de força i molta técnica i funra per fer pujar la cabra fins dalt que es la entrada de la TRIALERA DE LA FONT.

EL SERGI ENS FA BAIXAR I ANEM FENT A BON RITME PERÒ EL TEMA ESTÀ PROU RELLISCOS I DAVANT MEU EL RODOLFO ES MARCA UNA DESCABALGADA AMB AIXECADA DE RODA TRASERA QUE POSA ELS PELS DE PUNTA PERÒ SENSE MES CONSEQÜENCIES. SEGUIM BAIXANT FINS EL TORRENT I ALLÀ CAP AVALL PASSANT PEDRES I TALLS.
Però aconsseguim arribar abaix , creuem els camps sota els eucaliptus i tirem per pista a ritme DRXS cap al tanatori.
D'allà pujada a ritme boig , passant a una colla que te averia per arribar a la cruilla de la pista a Montcada, on ens aturem a fer el platanito.



Ja veieu que alguns seuen com una senyoreta de bona familia!!!



I seguim per pujar fins a la tralera del Verges que comencem per desviar-nos i AGAFAR LA TRIALERA VARIANT ESQUERRA QUE BAIXA MES ENLLA DELS CAMPS. OJO QUE AQUESTA ES WHITE KNUCLES, AMB BONS GRAONS DE PEDRA BEN HUMITS I NETS PER LA PLUJA DE LA SETMANA.
OBRE SERGI I EL SEGUEIXO JO BAIXANT AMB COMPTE PERÒ A BON RITME ( O AIXÓ CREC FINS QUE .... EM PASSA EL TOÑO COM UN PUTO ANIMAL!!!) PERÒ SEGUEIXO BAIXANT I TAMBÈ HO FA EL SERGI PER ARRIBAR ABAIX MOLT BE!!!
ESPEREM 5 MINUTS I NINGÚ NO ARRIBA, AIXI QUE EL SERGI COMENÇA A PUJAR A PEU PER VEURE QUE HA PASSAT, I ALS POCS MINUTS BAIXEN TOTS AMB EL JOAN AMB UN BRAÇ ENVENAT AMB UNA FUNDA DE MOBIL¿? 



al treure-ho ENCARA SAGNA I MOLT, AIXI QUE TREC EL BOTIQUI I ELS 2 METGES LLUIS I RODOLFO LI FAN NETEJA I ENVENAT!...QUE QUEDA DE NASSOS!



MENTRE TREBALLA EL LLUIS (jA LI VA TOCAR TREBALLAR EL PASSAT DIUMENGE AMB LA CUIXA DEL EDU), DIU: "SI ALGÚ ES FA MAL A LA POLLA ..... ES CURARÀ SOLET , EH"

COM EL JOAN ESTA GROGUI!!! S'EN VA CAP AVALL DIRECCIÓ MONTCADA I D'ALLA RIU AVALL PER TIRAR CAP A FORUM I BCN, I AMB ELL MARXEN SERGI QUE TE HORA DE TORNADA I RODOLFO. TOÑO MARXA DE PRESSA CAP A CERDANYOLA PER VEURE AL SEU FILL FER ESPORT.

I LA RESTA SEGUIM amb el REPORTER fent de Sherpa i crec que ara ja ens l'hem jugat prou aixi que tiro cap a Cerdanyola , passant pel acueducte i la fanguera corresponent a Cerdanyola no trobem aigua i seguim cap al parc tecnologic, , sicrotró i pujem a ritme amunt per anar cap a la pista del torrent de can Domenec i pujara cap els camps i l'estacio de Bellaterra , i d'alla via verda i trialera amunt de can Jeroni Marti que pujem a bon ritme amb el MARTIN al meu rebufo fins arribar a dalt a la pista on em de parar per inflar la roda del Casas.
D'allà amunt a ritme fins arribar a la taula del turó de can Camps ON UNA PARELLA S'ETA FOTENT EL LOT ,,, I ELS HI DEMANEM DISCULPES PER LA INTERRUPCIÓ I FINS I TOT ENS FAN LA FOTO.



EL MARTIN FLIPA DONCS PER ELL TOTA AQUESTA ZONA ES NOVA . De aqui , pista amb la pujada tecnica de turno per coronar i baixar cap a la banda del golf de Sant JOan que baixem a ritme DRXS , doncs MOLTES OVELLES DEMANEN AIGUA i ELS HI DIC QUE CAL RODAR PER L'AIGUA. Seguim avall perl torrent dels alous , Rubi, Hospital General i Can Gener a la font.

Repostatje. Com l'hora ja apreta, tirem per el torrent de can Badal , pero en aquest cas no pujem amunt a la dreta sino que seguim recte i trobem un cami nou que ens du pel torrent i despres per una pista fins a Valldoreix molt mes directe, i travessant 3 carrers ens plantem a la via verda que ens porta al club de tenis Valldoreix, pujem pel torrent d'en llobet , i fem tota la pujada per La Floresta ,I US AVISO DESPRES DE LA DARRERA ROTONDA DE LA FLORESTA, ENS HAN POSAT EL CARRER CONTRA DIRECCIÓ I CAL ANAR AMB COMPTE I PER L'ESPAI RESERVAT ALS VIANANTS! Aixi anem pujant i seguim amunt fins a la trialera de la torre 4 que es puja prou be doncs es prou eixuta.
D'allà com sempre a les Planes i seguim amunt , i passant bicis a saco paco fins arribar a sobre can Cortes i a la pujada dels atletes on el remat ja es desboca ... i jo finalmente deicideixo esperar a la font al Casas que ve de tranqui per darrera. ES VEU QUE AL DAVANT LI HAN FET UN ATAC EN MASSA AL BORRÁS I EL LLUIS HA ACONSSEGUIT GUANYAR-LO!!!



Una turista ens fa la foto.... metre tots mirem uns mitjons rosa que corren per allà i despres baixem a ritmillo ... però no podem agafar la trialereta dels bombers per que está la pasma a la rotonda aixi que per carretera i pista fins la ctra de les aigües... I ALESHORES EM DEMANEN UNA ÚLTIMA TRIALERA I FEM LA DELS ESCOLAPIS.... ON EL MARTIN FLIPA DE NOU AMB EL FINAL DE FESTA .... PERO AMB LA SEVA CLASSE S'HO FA A 0!!!! COM DIU ELL "CON 3 COJONES"

I alguns, els bons anem a fer el ritual final!!



Y CADA MOCHUELO .... A SU OLIVO!!!

AGUS: avui multitask .. però gaudint de la epic com sempre!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario