domingo, 15 de septiembre de 2019

Salida BTTERA 15-09-2019 | EL REMAT A TOPE I EL POP BEN MAZADITO!

Hola bikers:

Avui com sempre els DRXS han tornat a sortit i donar-ho tot, i ha estat una bona sortida com sempre hi ha hagut de tot...
Avui podriem titular-la "EL REMAT A TOPE I EL POP BEN MAZADITO!!!"

1 LES DADES:
DISTANCIA: 54 KMS ( una volteta de nivell.... per anar sense tacataca!!!! vull dir electrica!!!)
DESNIVELL: 1530 mts ( ja es un entrenillo de nivell.... DRXS)

2 EL TRACK:
https://es.wikiloc.com/rutas-mountain-bike/2019-09-15-btt-sant-feliu-molins-trialero-41291396
I EL PERFIL COM SEMPRE .... RODADOR




3 ELS HEROIS:
Avui ja una colla important.... (aixó deu haver pensat el MOntilla!!!)
1 Sergi el PERCHERON que segueix a lo suyo ..... a trinxar a tot animal que el vulgui seguir
2 Joan CH CORRECAMINOS en mode surto a tope ... i marxo quan ja els he putejat una mica!!!
3 Ivan Ischia IL CAPO avui amb un bon constipat!!!
4 Alfonsiete el PERIQUITO en modo sonat..
5 Josep Borras el ASENYAT i avui sense petar llanta....
6 Enric el ESCALADOR DE SARRIA, com sempre abon nivell amunt i avall
7 Lluis Garriga el GALGO DE SANT GERVASI molt en forma
8 Jaume al CABRA BOJA a tope..
9 Jordi 33 XUTEMAN avui en versió rigida despres de trinxar el canvi electronic de la epic a la sudety
10 Monti la LOCOMOTORA que ens l'hem trobat a LA SEVA TRIALERA!!!
11 Toño el T-REX VENEZOLANO com sempre .... desbocat
12 Rodolfo el MISIL VENEZOLANO en el peloton de nuevo
13 Edu SPEEDY PEREZ como siempre a tope aunque hoy ha cobrado .... 5 puntos!!!
14 Agus el REPORTER como siempre muy fino.... pero hoy con las piernas doloridas ...y cansadas



4 LA RUTA:
Com sempre ens saludem tots a la pza del c carroç i sortim amunt per la ctra ... aquest cop amb el 33 marcant el pas...
Al arribar a la ctra de les aigües girem a la esquerra i de seguida estem rodant a 30 km/h "empiñonaos" fins arribar a la pza mireia.... i alli creuem per fer la pujada trialera fins al turo del temple on algunes ovelles ja monten un fregao..... i es que ANEM MOLT MES SOBRATS DE TESTOSTERONA QUE DE CERVELL!!
De aqui cap avall per una trialera que no es complexe però te molt pendent i cal baixar-la molt controlat..

Des d'abaix arrenquem per pujar i pillar la trialera que ens baixa fins al torrent de la font del rector amb la creuada del riu pel costat de les escales.... que S'ATRAVESSEN A MES D'UN!!! i seguim amunt per anar a pillar una trialera de pujada tecnica i dura però ciclable que ens puja pel costat del torrent fins empalmar amb la sinuosa I AQUEST ES EL NOSTRE TERRITORI, DAVANT MEU PASSEN UNS BIKERS QUE VENIEN PER LA SINUOSA .... I EN 2 KMS JA M'HAN DEIXAT PASSAR PER QUE NO AGUANTEN EL RITME I TENEN POR, DESPRES DE CREUAR-NOS AMB EL MONTILLA I UN A FAMILIA AMB GOSSOS ANEMT FENT TOTA LA SINUOSA FINS AL FINAL. ENS REAGRUPEM per tirar amunt, i seguir el ultim tram de la sinuosa amb la seva pujada i el esglaó fins la ctra del tenis .... QUE TAMBÉ PASSA FACTURA A ALGUNS.....

Seguim amunt per pujar funs al coll de les tres torres i de allà amunt per la pista que puja fins a la sortida de la trialera del ROMERO.
AGAFEM LA VERSIÓ HARD QUE A MES TE EL AFEGIT DE UN REGUETON PER LE PLUJES I QUE ENS FA BAIXAR AMB MOLTA CURA I MES PEUS DEL QUE VOLDRÍEM FINS ARRIBAR AL TALL SALVATGE QUE LA MAJORIA NO PASSEN .... I ON L'SPEEDY EDU ES FA UN SALT AMB ATERRIÇADA DE GENOLL... 



ARRIBEM ABAIX VEIEM UN TRAU MOLT GUAPO... POC PROFUND PERO AMPLE QUE SAGNA.... RAPIDAMENT 2 ODONTOLEGS AMB UN BOTIQUI DE CAMPANYA LI FAN UN APANYO QUE RESOL EL TEMA PER UN PARELL D'HRES PERÒ QUE ACABA EN URGENCIES...



ON LI FAN UN PUNT DE CREU MOLT APANYAT!!!!


Seguim fins penya del moro i avall per la pista fins la trialera de PENYA DEL MORO QUE BAIXA PEL BOSC AMB ELS SEUS 2 TALLS I ON EL JAUME CABRA BOJA ES MARCA UNA PARCELA AMB REBOSSADA PERÒ SENSE CONSEQÜENCIES GREUS... i tots anem baixant fins el tall final que es de aupa!!!
La salut i d'allà pujada dura fins a la cimentera per seguir per pista amunt fins agafar la trialera que ens baixa al golf de can cuias i pujada per les ovelles de nou a la pista I D'ALLÀ AMUNT FINS EL COLL DE CAN CUIAS... ON ACOMIADEM ALS QUE MARXEN D'HORA , CH, SPEEDY IVAN...


I ENS TROBEM ALLÀ AL MONTI!!!! QUE S'UNEIX AL GRUP I PUJEM A TRIALERA DE MONTI 2 QUE JA SABEU QUE TE UNA PUJADA MOLT TECNICA I DURA .... I A LA PART ALTA ... UN RAMPON DE ESGLAO DE PEDRA .... QUE ES PUJEN MOLT POQUETS A 0 PEUS!!!!
Seguim fins coronar el turó del MULEI i aleshores baixada tecnica fins a sant per del Romani.



I d'aqui baixada a saco paco fins a la riera d eMolins que agafe amunt ... FLIPANT PER COM ESTÁ TOT DESPRES DE LES RIUADES, i aqui el gentil sherpa Percheron ens puja fins a la pista però ens fica per una trialera de pujada molt bèstia i en molt mal estat per pujar fins a la pista a sobre ja de Castellciuró.
Despres de recollir tottes les ovelles… ALGUNES DE LES QUALS REMUGUEN PER LA PUJADETA DE MARRS … agafem la pista i pujem uns metres per agafar la trialera de baixada a Molins de rei que es Baixa a ritmo la majoria per la versio variada i jo per la directa darrera de 2 bikers que baixen pprou be...

Ens reunim de nou a la Font ….. que segons TOÑO dona aigua molt dolenta…. i un cop recarregats tirem amun pel pujadon cap al circuit de cros , cal dir que amb les darreres plujes aixó encara esta pijtor i ningú sel puja a 0, D'allà pita Amunt i baixada trialera a crear el riu…. que ve carregadet d'aigua i pujara trialera al turó del just per pasar la torre i anara buscar la pista i per abaix anar apujant cap a la pista de ca n'Amigonet.

AQUI DEIXEM AL 33 I AL TOÑO QUE MARXEN CAP A CASA PER PAPIOL I PUJADA DELS CIRERERS … MENTRE QUE LA RESTA PUJEM A RITME AL COLL DE CA N'AMIGONET i anem a buscar la trialera de baixada que creua la del Rodolfo per baixar a ritme catxondo fins a la cascada.

De allà pista Amunt a la Siberia que agafen a ritmillo... I QUE JO EM PRENC AMB CALMA DONCS TINC LES CAMES JA MOLT TOCADES. . Al arribar al desviament d ela trialera de Can Calopa els deixo que marxin per la trialera i jo pujo per pista i asfalt (i PASANT A UNS FLAQUEROS.... QUE NO ESTAMOS TAN MAL!!!!) mentre que LA TROPA PUJA PER LA TRIALERA.. I TOT VA BE PERÒ AL ARRIBAR ADALT NOMES TROBO AL SERGI... I ELS ALTRES TRIGUEN EN PUJAR. ES VEU QUE EL MONTIO HA PICAT AMB EL CASC EN UN TRONC I HA CAIGUT REBREGANT LA POTA DEL CANVI

Com la majoria te pressa …. PER ANAR A ATIBORRARSE DE BRAVES!! MARXEN AMUNT I EL MONTI I JO ENS QUEDEM PER INTENTAR ADREÇAR UNA MICA EL CANVI I ACONSSEGUIM QUE CANVII DE MARXA … PERO NO VA FI I EM DEMANA QUE FEM CARRETERA , AIXI QUE FEM DE FALQUEROS I PUJEM DESDE CAN cALOPA A VALLVIDRERA I BAIXEM A BCN PER ASFALT ( bo per les meves cames però dolent pel meu esperit BTTERO)

Y cada mochuelo.... a su olivo!

AGUS Una altre sortida de nivel per anar agafant ritme de batalla.

No hay comentarios:

Publicar un comentario