sábado, 10 de febrero de 2018

Salida BTTera 10-02-18 | BCN Castellar del Valles con Keru & the Borras Clan

Hola Bikers:

Avui ens hem anat d'aventura per a preparar una nova ruta pel Vallès, és una de les fulles de Margarita que ens faltava sortint de Barcelona.

1 ELS NÚMEROS DEL DIA:

DISTÀNCIA: 116,91 KMS ( ....)
VELOCITAT MITJANA: 15,02 KM / H (Hem anat de tranquis ja que no teniem ni idea dels km. que sortirien i quan un explora cal fer-ho amb temps.)
DESNIVELL: 1591 MTS (poc a poc es va acumulant)

2 EL TRACK:

el perfil, com veieu la primera pujada és Collserola baixada al riu i pujada fins Muntanya de Can Fruitós baixant pel riu Ripoll fins a BCN.. 😂😰

3 ELS HEROES:

Avuit tres exploradors, la ruta era llarga...
1 JOSEP BORRAS l'home amb paciència i tenacitat per a aquestes aventures !!!
2 JOAN BORRAS sobren les paraules per dir que és un gran atleta forjat en la família Borràs, igual et fa una Marató en menys de 3 hores com una etapa Maraton en Bike i tan tranquil i relaxat !
3 Keru el SHERPA descobrint nous camins amb la Família Borras, (però poc a poc) 😂

4 LA RUTA:
Sortida de BCN pujant cap al Tibidabo per Can Borni arribant al Coll de D'Erola passant pel Turó de Santa Maria cap al Portell de Valldaura-Forat del Vent baixant pel Torrent de Sant Iscle, el qual estava molt ple de fang, i vam decidir anar per pista fins Cerdanyola girant per l'Aqüeducte de Caneletes direcció Montcada i Reixac i alli per la part esquerra del riu Besòs pugem fins a Mollet del Vallès pujant pel riu Tenes cap a Parets del Vallès seguint fins Lliçà d'Amunt...

arribant a santa Eulàlia de Ronçana on mengem un formatge antipersonal (estava dur com una pedra) però bonissim i Fuet amb una mica de vi en porró a Can Tarragona gentilesa d'Enric, 1 Oassis a la sortida ..

Seguim cap a Font de Sant Joan pujant per urbanitzacions fins a Can Lluc del Tossal per baixar per senders alguns trialers fins al Golf de Caldes d'alli baixem pel Torrent de la Font dels Enamorats fins a Caldes de Montbui arribant a la Zona Esportiva. al fons es veu el Turó de L´Home nevat...

per agafar el cami Vell de Sentmenat vam començar a pujar i el camí s'estreny i vam començar a passar arbres caiguts tot en pujada fins a la Font del Gorg d'en Pèlags on no tornarem a pujar mai més amb bici descobrint després una pista paral·lela que et porta al mateix lloc però per sobre

de alli al collet de la Torre Roja pujant al Collet del Català per pujar al punt més alt de la ruta la Muntanya de Can Fruitós on també es pot seguir per la pista sense haver d'anar pel sender que et torna a portar a la baixada que ens porta al Castell de Sentmenat

On passem per Can Palau per i ens indiquen que a Can Guixer hem de girar cap al Camí de la Carena però com som uns maquines i portem pocs Quilòmetres a les cames ens fiquem en una pujada amb còdols i desnivell del 22 quan mes cap a la dreta puja la pista mes ciclable, arribant a la Alzina de Ca'Atmetller on si haguéssim continuat pel Camí de la Salut hubieramo arribat directes a Riu Ripoll sense passar per Castellar, però seguim cap a Castellar del Vallès finalment a la Farga vàrem enxampar el Riu Ripoll baixant-lo fins Sabadell.

d'alli a Montcada i Reixac on agafem el Rio per la part dreta per baixar fins al fòrum i pujar per la Diaonal arribant a BCN després de 7:38:54 pedalant.

Gran ruta que tenim de perfeccionar una mica, amb molt bona companyia per a l'aventura.