lunes, 13 de noviembre de 2017

Sortida a Peu 12-11-17 | Per Can Cerdà amb la Gemma Belmonte Hubert Thomassen y el Jorge Pizcueta

Hola Nenngs i Bikers:

Aquest es el reporting de la sortida a Peu per Can Cerdà amb la Gemma Belmonte el Hubert Thomassen i el Jorge Pizcueta 😂 en acompanya una parella mixta Catalano Holandesa i el Machine del Jorge.
A las 8 ens trobem en els DRXS preparats per sortir amb el Agus de Sherpa.

1 LOS NÚMEROS DEL DIA
DISTANCIA: Numeros reales 12 KMS dos hores curanta de puja i baixa per Collserola
Velocitat Mitjana: una mica mes de 5 kms/h (ritmito sense parar)
DESNIVELL: 380 mts (Mireu les dents de Tiburò !!!)

2 EL TRACK
Ruta per la Rierada
Can Cerdà bucle Font Vella i Font Nova de Can Catà
1 Gemma la Locomotora de Vallvidrera charrant i caminan sense parar
2 PIZCU Machine del camino de Santiago
3 Hubert Kilimanjaro Man
4 Keru el Sherpa recuperense de la ronyonada i el Laser
4 LA RUTILLA
Sortida de Can Cerdà del Bosc pujant paralel el Torrent de l'Infern Gran fins la Font dels Caçadors, forta pujada fins arribar paralel el Turó de Can Cerdà de allá baixada fin la Font Vella de Can Catà...
                                               

després arribant a la Font Nova amb la seva taula de Pedra ...

                                              

El seu Atrium on el Jorge ens a fet un parlament....

                                                


I entrant a la Cova dels Mormons que entres serios i surts amb una rient..      
                                                                                                                   
                                                

pujant de nou sobre la Font Nova per anar després a Sant Iscle de les Feixes baixant per la pista fins Can Catà i una mica mes endavant agafar un corriol per entrar de nou el Bosc de Can Catà i pujar fins la Serra de Masriera agafant un corriol fins a prop de Can Coll seguin després el Torrent de Can Catà de tornada fins la Torre de Benatges i arribada de nou a can Cerdà del Bosc.

                                           

Ons ens fem unes Barrites energetiques de Calçots catxofes i patates amb un alioli especial.
😱

                                                           

Tornan no ens podem deixar de trobar amb els nostres amics del DRXS que com sempre es fan una Braves el Ivorra
I com diu el AGUS cada MOCHUELO.... A SU OLIVO.. un plaer poder caminar amb la Gemma el Hubert i el Pizcu i trobar-me amb els DRXS. !!!!

KERU (Ja queda poc per poguer agafar la LA CABRA!!!!!)









Libre de virus. www.avg.com





No hay comentarios:

Publicar un comentario