Hola Nenngs i Bikers:
Este es el reporting de la sortida a Peu per la Rierada amb el Jorge Pizcueta 😂 gran caminant ( ha fet el cami de sant Jaume diverses vegades ) com sabeu després d'infecció pel bacteri Vietnamita, no em deixen anar amb bici però si caminar així que millor company de caminada que Jorge
1 LOS NÚMEROS DEL DIA:DISTANCIA: Numeros reales 12, 68 KMS tres horetas de pateo per Collserola
Velocitat Mitjana: 5 kms/h (ritmito de tanquis pero sin parar)
Este es el reporting de la sortida a Peu per la Rierada amb el Jorge Pizcueta 😂 gran caminant ( ha fet el cami de sant Jaume diverses vegades ) com sabeu després d'infecció pel bacteri Vietnamita, no em deixen anar amb bici però si caminar així que millor company de caminada que Jorge
1 LOS NÚMEROS DEL DIA:DISTANCIA: Numeros reales 12, 68 KMS tres horetas de pateo per Collserola
Velocitat Mitjana: 5 kms/h (ritmito de tanquis pero sin parar)
DESNIVELL: 350 mts (Buen sube baja!!!)
2 EL TRACK:
Ruta per la Rierada
Rierada bucle pujant a Can Calopa de Dalt i baixant al Torrent de les Tres Serras
3 ELS CAMINANTS
1 PIZCU Machine del camino de Santiago
2 Keru el Sherpa avui enseyanli a Pizcu noves zones de Collserola
després hem anat per la pujada del PÏ, ( Penyes den Castellví) fins arribar en front de Can Campmany, passant la senyal del Agus i fen el corriol paralel a la Carretera de Molins a Vallvidrera....
2 EL TRACK:
Ruta per la Rierada
Rierada bucle pujant a Can Calopa de Dalt i baixant al Torrent de les Tres Serras
|
1 PIZCU Machine del camino de Santiago
2 Keru el Sherpa avui enseyanli a Pizcu noves zones de Collserola
4 LA RUTILLA:Sortida de Can Bosquets, baixant a la Rierada ( Riera de Vallvidrera) fins arribar a Siberia Fins Can Santoi intentan seguin la Riera, allí hem tingut de pujar......
fins un PR i baixar de nou a la Rierada perseguir, a L Mare de Déu del Roser hem tingut de girar a l'esquerra per poder agafar de nou la Riera per seguir per el Molí Hidràulic.....de Can Salat fins arribar a la Presa amb la petita cascada....
I com diu el AGUS cada MOCHUELO.... A SU OLIVO.. un plaer poder caminar amb Pizcu i trobar-me amb els DRXS. !!!!







No hay comentarios:
Publicar un comentario