lunes, 2 de abril de 2018

Salida BTTera 02-04-2018 | WELCOME HOME DRXS CAPE EPIC BOYS

Hola Bikers!

Avui hem rebut als nostres Heroes DRXS que han estat entrenant durant mesos per anar a la ABSA CAPE EPIC 2018 a Sudáfrica; tots els hem seguit en els seus entrenaments i en la Carrera.

Penseu que són aficionats i que la seva meta era gaudir de la Cursa de BTT amb mes prestigi del Món, en la qual estan els millors corredors del Mundial!
Amb els seus quaranta-cinc anys (gracies Keru, m'has perdant un pareil...- Il Capo) a les esquenes, ells han arribat segons espanyols en Màsters 40 darrera de Tomi Misser i el seu company: Tomi Misser, 14 vegades campió nacional, 2 vegades campió d'Europa (junior i absolut), 2 vegades subcampió del Món Júnior, 3 victòries parcials en Copa del Món, 2 vegades 3r copa del Món general, líder del rànquing UCI el 1996 i Campió del Món M35... gairebé res...

Perquè tingueu una idea José Antonio Hermida i Purito Rodríguez han quedat 33 de la general amb 28:52:18 els 8 dies de Carrera, Tomi Misser i company el 88 de la general i el 18 de Màsters 40 amb 32:26:19 e Ivan i Joan DRXS Team el 118 de la general i 27 de Màsters 40 amb 33:48:46.
Luis Enrique (ex entrenador del Barça) i company el 243 de la General i 72 en Màsters 40 amb 37:48:35 i el mediàtic Valenti Sant Joan el 373 amb 45:41:46, ja veieu com l'han pegat al pedal aquests Craks.

1 ELS NÚMEROS DEL DIA
DISTANCIA: 44,34 KMS
DESNIVELL: 1357 mts Avui els hem recordat als Craks de la CAPE EPIC el que és terreny LAND ROVER a Collserola.

2 EL TRACK
Trialeres a sac i algun amb una rígida Vintage:

3 ELS HEROIS DEL DIA: 
Imagen en el mensaje












  • Ivan IL CAPO amb el seva flamant S-Works estrenada per a la Cape.

  • Joan CH (Crazy Horse) o Correcaminos avui amb la KLEIN Vintage 26" doncs ahir es va espatllar el comandament del canvi, i la Muletto (Paraula d'origen italià que significa ruc petit, és una Bike de reserva d'un equip de competició per substituir la principal en cas d'accident o avaria greu) estaba preparada...
Imagen en el mensaje
  • EL SHERPERON avui amb ganes de liarla amb trialeras amunt i avall.
  • EL ASSENYAT després de uns dies a Tarragona entrenan amb la Flaca, sempre cuidan el Sherpa.
  • GUIPUCHIBIKER amb la seva Epic donan canya en pla i pujades.
  • ALFONSIETE No hi ha qui ho pari amb la seva nova Olimpia que s'ho empassa tot.
  • EL GALGO DE SANT GERVASI, el Lluis esta preparat per la travessa els Alps en Esqui Mo.
  • MONTY que s'escalfa a partir dels 35 km.
  • JAVIER GALLEGO recent arribat de BOI i amb EPO natural carregat
  • ALVARO i el GUAPERES que han vingut a saludar amb les flaques.
  • EL SHERPA que segueix recuperant la forma que és tan fàcil de perdre i tan lenta de recuperar. 
4 LA RUTA
Hoy el SHERPERON Avui el Sherperon tenia ganes de marxa trialera, vam començar sortint des del Carrer Carroç a les vuit, però tenim crida de la LLEBRE DE VALLDOREIX que el despertador no li a sonat, Sergi queda amb el a l'entrada del Laberint del Sherpa a les 9 en sol i Aire.
Comencem pujant per la Carretera de Vallvidrera al costat dels Flaqueros tots amb les Ràdios posades comentant les jugades de Pasqua, i anècdotes dels Craks a la CAPE EPIC, just abans del Funicular de Vallvidrera ens acomiadem del guaperes i Alvaro que segueixen amb les magres cap al Tibidabo, nosaltres ens desviem per passar per sota de la Torre de Collserola, però pujant un trosset de la rampa del pàrquing que ja et va posant calentet per no passar fred.
Ens desviem per enxampar la Rabassada a l'alçada del Viaducte de Can Ribes, des d'allí agafem un tros de la trialera del Keru on Iñaki es compra una parcel·la sense conseqüències però com diu Ivan fent el Superman saltant per davant de la Cabra, ens desviem cap Pantà de Can Borrell i baixant després del cotxe que va estimbada el 33 quan pegava una polvet, Javier Gallego es compra una parcel·la al mig del camí amb xapa i pintura en genolls i barbeta.

Imagen en el mensaje
Imagen en el mensaje
Aquí els Nenngs esperant la Reparació de Chapa.....
Imagen en el mensaje
Continuem cap al Pantà, i vam pujar cap a Sol i Aire on puntualment ens estava esperant David Huertas, que ens ensenya com estan de nevades les muntanyes.
Imagen en el mensaje
Vam pujar pel Laberint del Sherpa per baixar sencera la Triealera de la Serra de Sant Vicenç paradinha avans per fer un Platan...

Imagen en el mensaje
Vam baixant a ritme sabrosón el Sherperon obrint camí Alfonsiete enrere amb la seva nova Cabra que s'ho empassa tot, CH amb la Klein que li esta enxampant el gust baixa com un kamikaze, arribem a la Font de Sant Vicenç on el Sherperon ens fa algunes fotos. ..

Imagen en el mensaje
Imagen en el mensaje
Darrera Javier Gallego que ja no es fia del terreny i no vol més Parcel·les.
Vam pujar per la trialera de Can Bell fins al Mas del Bosc (on hi ha el Camp de Futbol) i ens vam llançar per la trialera amb zones de pedra durillas on els empastaments de CH sembla que aguanten i comença a gaudir de la KLEIN Vintage,d'allí baixem pels camins que van cap a la Torre Negra i ens desviem cap a El col·legi Europa per agafar aigua a la Font, vam pujar pels camps de Can Calders per arribar per corriols fins a la Torre Cendrera on agafem la trialera del Torrent de Can Codonyers fins Flor de Maig i d'allí fins a Can Coll, on vam iniciar la trialera de Joan al revés però seguim per la trialera fins a Can Codina on després de fer el cabra tirant-nos per tots els costats del baixador Josep Borràs Punxa, reparació de problema i seguim .

Llavors Old Sherpa desvia a la tropa per la pujada de la Serra d'en Mas Riera, amb unes rapes del 24 i una pujadeta de pedra fina fina que lògicament els Pros pugen inclòs CH amb la 26 "sembla que l'artista porta un motor incorporat a la Cabra. Seguim per la Serra donin Fotja fins al Portell  de Valldaura on tots esperen el Sherpa que va al seu ritme.


Imagen en el mensaje

D'alli cap a la Font Groga on pujant per la pista de sobte passa CH com si fos en Moto i ens avança a tots traient-nos els adhesius jo pensava que estava parat i pujava a 20 km / h imaginar-vos el Xut que portava.
Sortint de la font Groga a la Carretera ens trobem amb Flaca a Antonio Marcano que per variar no estava entrenant.
Ara ja començàvem a tenir pressa per fer les Braves, passem pel Centre Asturià tancat el Iborra tancat, ja que anem al Asador del Mar, baixant criden al Sherperon Alvaro i Guaperas que s'uneixen a l'esdeveniment, i tots vam brindar amb Cerveses el bon resultat dels Mega DRXS Joan i Ivan.

Imagen en el mensaje

FELICITATS DE NOU PEL GRAN RESULTAT DE L'CAPE EPIC 2018
Com diu Agus cada mussol al seva Olivera.
KERU ( Avui un plaer rodar amb aquests Craks)

1 comentario:

  1. Reencuentro con las 2 FIERAS de le SuthAfrica Epic Cape!!!! Bravísimo por sus registros

    ResponderEliminar