Hola Bikers:
Us passo el reporting de la sortida d'avui que es podria resumir en que "HAVENT PLOGUT, SORTIDA RODADORA... PERÒ IGUALMENT TREBALLADA!!!"
1 LES DADES:
DISTANCIA: 42 KMS ( bona volteta per estirar cames.... fins que et facin mal!!!
)
DESNIVELL: 1480 MTS ( que vol dir que en una sortida DRXS el desnivell no es proporcional a la distáncia... si no a la mala llet del sherpa!!!)
2 EL TRACK:
Com sempre.... planer.....
3 ELS HEROIS:
Avui convocatoria curta... doncs tenim als campeones del mundo escaquejats, i a molta penya a la MUSSARA .... aixi que rema petit, el que vol dir poques aturades....
1 Keru EL SHERPA que no perd la mala idea per fer els 1500 mts en una volta petita....
2 Enric EL ESCALADOR DE SARRIA que com sempre puja i baixa a tope
3 Alfosiete EL PERIQUITO VALIENTE (avui molt content per que el seu equip anirà a Europa l'any que ve!!!)
4 David Huertas ROCKY la LLEBRE que ha fet versió curta per anar a veure al pare!!!
5 Tim EL AGENTE DEL MI6 que regresa puntualmente con los DRXS
6 Jordi 33 XUTEMAN que ja està recuperant-se de l'embaràs i aviat tornarà a tenir la forma de sempre
7 Agus el REPORTER avui amb la epic mes bonica , gaudint de les poques trialeres que he pogut fer...
4 LA RUTA:
Sortim com sempre de la plaza Carroç i tirem per ctra de Vallvidrera amunt a ritmillo, amb les radios posades , i seguim pujant per evitar aigua , seguim per ctra fins Vallvidrera on el Alfonsiete ES MARCA UNES ESCALES, i seguim amunt ja amb els xutes del 33 ... i aixi fins la pujada final al TIBIDABO on el SHERPA apreta per demostrarli al 33 que cal rodar ... NO FER L'INDIO!!! JO VAIG PUJANT PERÒ EM COSTA AVIVAR EL RITME... I AIXÍ ARRIBO A LA PART DE DARRERA....
despres de a foto PROBO DE MOURE LA RODA DAVANTERA I NO ES MOU NI 45º......... AAHHHHHHHH ESTA FRENADA , AIXÓ EXPLICA QUE JO NO TIRAVA GENS ....... DES DEL CANVI DE PASTILLES DE FRENO DEU ESTAR AIXI... AFLUIXO LA PINSA I TORNO A AJUSTAR-LA I ARA SEMBLA QUE RODA MILLOR.... BUFFFFF!!!
Baixem per anar cap a la font de la Budallera i el KERU ens fa pujar fins a la torre de vigilancia al costat de Aaron House , i d'alla baixem per la trialera de la Kati A RITMILLO DRXS PERÒ AMB UN PLUS DE FINURA PER NO COMPRAR-NOS UNA PARCEL .... QUE AVUI VAN BARATES!!!!
Arribem a la pista i ens desviem cap a la dreta per fer la pista i anar a buscar la trialera que baixa a Baixador de Vallvidrera ... i a la 1A RAMPA DE PEDRES CASI ME LA FOTO DONCS ESTÀ TOT MOLT RELLISCOS, PERÒ SALVADA AMB UN PARRELL DE PEUS JA TIREM AVALL FINS LA PISTA ON ENS TOCA ESPERAR ALGUNS MINUTS AL 33 QUE S'HO PREN AMB MOLTA CALMA.
Creuem la ctra i pujem per ctra cap a la pista de Can Pascual on de seguida passem a un grup de bikers fins arribar a Can Castellví per fer una aturada de platanito al solete. D'allà amunt fins dalt de tot el Turó de can Pascual. Llavors se'ns afageixen el grupet que hem passat i li fem desinflar la roda davantera a un tio que va amb una rigida 27,5 plus i porta la roda com una pedra!!!
Tirem amunt i pujem fins dalt per coronar el turo de Can PAscual, i d'allà baixem a la ctra per arribar a la Sargantana que baixem a ritmito fins a la cruïlla i alli ens separem , Keru i 33 per pista i la resta ENS FIQUEM PER LA TRIALERA DEL BALLESTAR ..... I BAIXEM FINO FINO QUE AVUI NO ES PODEN COMETRE ERRORS!!! I ANEM BAIXANT ... S'HA DE ANAR AMB COMPTE AMB LES BRANQUES MOLT BAIXES.
Seguim per pista avall a saco per pujar a Can Furriol i la trialera de pujada avui fins a dalt a la pista de la cimentera, i d'allà la trialereta dels hivernacles avall , AMB UN PARELL DE HAMILTONS PEL BOSC MOLT GUAPOS.
Despres pujadeta de tranki per la pista de pujada i la rampa del 25% que ens puja a la pista de torre del bisbe...
ON ALGUN CABRÓ EM DEIA QUE NO PUJES AMB EL 50 ... QUE HO FES AMB EL 42.!!!!
SI , MEL'HE COMPRAT PER PASSSEJAR-LO I NO POSAR-LO!!!!!
I aixi amb la tonteria agafem la pista i pillem la trialera de baixada que ens porta a la transversal per arribar a penya d el moro i despres pujar amunt fins arribar a la pista de poni club on tirem amunt...
AQUI ENS DEIXEN EL HUERTAS I EL TIM I LA RESTA ENS TIREMA AVALL PER LA TRIALERA DEL BAIXADOR QUE BAIXEM A RITMITO OBRINT EL MENDA I ELS ALTRES 2 DARRERA MEU, ESTÀ MOLT TRENCADA PER LES PLUJES PERÒ TRANÇANT FI ES POT BAIXAR TOTA I LA RAMP DE LES ESCALES.
ES BAIXA FORÇA BE AL TENIR EL TERRA HUMID.
D'allà tirem amunt per la pista de can Fatjó amb unes rampes del 20% que ens pujen fins arribar a la sinuosa i allà la seguim fins arribar al PK de can Cuias, i d'allà trialera avall a saco paco fins al pantano de Vallvidrera, i d'allà pujem per la pista de terra que ens puja cap a Vallvidrera , PERÒ FEM UNA DESCOBERTA QUE ENS PUJA FINS VALLVIDRERA ESTALVIANT-NOS LA MITAD DE LA RAMPA.... , PASSEM PER CASA DEL JUANJO
I ENS DEIXA EL 33 QUE S'EN VA CAP AL TIBIDABO .
La resta seguim a la Verge i D'ALL'A PEL BOSC , ESQUIVANT GOSSOS I CAMINANTS, FINS PUJAR A SANT PERE MARTIR. , D'ON BAIXEM 1ER TRAM PER LES ESCALES I EL DARRER PER LA TRIALERA WHITE KNUCLES.
D'aqui ja a la trialera del parc de l?oreneta i paradiña de barrites:
Y CADA MOCHUELO..... A SU OLIVO!!!
AGUS ( aquesta epic es un makinon........ fins i tot quan va frenada!!!!
)
No hay comentarios:
Publicar un comentario