Hola Bikers:
Aquest REPORTER comença el REPORTING a les 18:10 h despres d'una migdiada DE LES QUE US FOTEU ELS QUE NOS SOU REPORTERS.... PERQUE NOMES HAVIA DORMIT 3 H I HE ACABAT MES FOS QUE UNA FONDUE!!!!
Aixó no evitarà que les dues neurones que encara em funcionen ... deixin constància de les ocurrencies del dia...... QUE COM A QUALSEVOL SORTIDA DRXS HAN EXISTIT.... PERÒ ES CERT QUE AQUESTA HA ESTAT ESPECIAL.... PER:
ANIVERSARI DEL JOAN SIMÓ 18 TACOS!!!!
RECORD DE OVELLES AL REMAT .... QUE HEM PERDUT I LES HEM RETROBAT!!!
6 HORES DE RUTA ....... AMB 2 H ATURATS (4 PUNXADES....... I PICO)
HA VINGUT EL BIKER MES JOVENET QUE HEM VIST MAI A LA COLLA EL IGNASI SIMO AMB 12 ANYS!!!
Però malgrat tot ha estat una sortida com cal amb incidencies però una bona sortida de DRXS.
1 LES DADES:
DISTANCIA: 49 KMS ( i aixó que nomes hem estat en moviment 4 h!!!!
)
DESNIVELL: 1500 mts ( que ja fa per una sortida dominguera dels DRXS
VELOCITAT MITJANA: jajajjajajajajajajajjajajajajjaja nomes feiem que arrencar i aturar-nos!!!!
2 EL TRACK:

La resta estan arreglant una punxada del TRIALERO que ESTALVIA TANT EN LIQUID TUBELESS QUE VA SEC!!!!
Finalment arriba la resta..
Mentre fem temps ...la CRIS va a provar la EPIC 2019 del PIVE ... i.....

Aneu amb compte de deixar-li la cabra a la CRIS!!!!

I d'aqui amunt per anar a pujar fins el zoo!
i allà tirem TRIALERA DE SOL I AIRE AVALL (PERÓ QUE AL PRINCIPI PUJA) I OBRE EL ESCALADOR A BON RITME.... TANT QUE AVIAT AVANCEM A UN FIGURA QUE ANAVA DAVANT NOSTRE FINS ARRIBAR DALT DE TOT I CORONAR. DES D'ALLA BAIXADA A SACO PACO A RITME GUAI , AMB UNA BONA TRAÇADA QUE MARCA L'ENRIC I DE SEGUIDA A RRIBEM ABAIX DE TOT ON ENS ATUREM PER ESPERAR A LA RESTA.....
PERO ELS ALTRES 2 SHERPES ES DESVIEN I BAIXEN PER UNA ALTRE VIA... ES IGUAL DECIDIM TIRAR AVALL PER LA PISTA PER ANAR AL PI D'EN XANDRI ON HEM QUEDAT AMB EL GRUP DEL SIMO!!! Allà ens toca fer temps de 10 minuts per esperar al grup del SIMO i d'allà arrenquem a ritmillo, camps amunt

i desprès pillem l'scalextric a ritme DRXS tot a full, fins arribar a Can Codonyers ... i aleshores el KERU SE LI FICA AL CAP PORTAR EL REMAT AL PUJADÓN DEL 30% QUE SUPOSA TOT UNA PUJADA TECNICA PER DESGASTAR I DESPRÈS TIREM AMUNT PER LA RAMPA INACABABLE .... QUE LA PUJEN NOMES 3 O 4 ... I ENTRE ELLS PER 1ER COP EL PERIQUITO!!!
Desprès baixada cap al pantano de can Coll amb la seva trialera i tot.... però allà el KERU HA DE TORANR A INFLAR LA RODA DAVANTERA!!!
D'allà baixem a Can Coll i d'allà agafem el tram d'abaix de l trialera de Can Coll per anar a sortir a la pista de Can Catà i d'allà ens desviem per pujar cap a la Taula dels Masons i al anar a voltar per baixar des de dalt..... UN REVENTON DE UN NOI DE VIC DEL GRUP DEL SIMÓ!!!!
.. increible reventon al mig de la pista!!!! ja veiem que no es pot tancar amb loctite. Aixi que a posar càmera i un protector per que la coberta aguanti.
Els que ens hem quedat de mecanics arribem mes tard per fer la foto de grup , quan els novatos ja han entrat amb el KERU a la cova dels masons!!!

QUE QUEDI CONSTANCIA DELS ANIMALETS DE LA COLLA DEL SIMO, 3 DELS QUALS... HAN PUJAT I BAIXAT EN BICI A SOBRE DE LA TAULA DELS MASONS!!!!
D'allà tirem avall a la font vella per agafar el corriol de pujada fins a la pista de pujada a forat del vent. Aquest es un pujador que comença suau però que al final acaba amb unes rampes del 20% on s'ha de donar tot i triar la traçada per no posar el paeu a terra. A mitja pujada ens aturem amb el Keru i el Borras per inflar la roda davantera de KERU un altre cop!!! (AQUEST QUE COMPREN BICICLETES AL PRYCA!!!)
AL arribar a dalt TENIM LA ENTRADA DE LA TRIALERA DE LES 2 CAIGUDES DEL SERGI.... que ja sabeu que es un pujador de 70 cm prou complicat amb 2 graons i una arrel després molt mal posada!!!.
Quan nosaltres arribem el PIVE ja ho ha intentat i ha comprat una PARCELA amb VOLTERETA I TOT..
ALESHORES HO PROVA EL SERGI.... podeu veure el video SERGI Gentilesa del PEriquito
i despres ho intento JO , PODEU VEURE EL VIDEO AGUS A 0!!! . Aixó demostra que aixó del BTT es tècnica i cervell , ...... no tot cames!!!
I qeue consti que un jove amic del Joan Simo amb una rigida s'ho ha pujat a 0 també!!!!
Despres de la conya que correspona al moment , tirem avall a bon ritme per la trialera QUE ES BAIXA BE PERÒ QUE CAL ANAR AMB 4 ULLS!!! i aixi arribem abaix per agafar la pista de pujada cap a can Cerdà,
AL ARRIBAR A LA CRUILLA , ENS SEPAREM I ELS QUE VAN A CAN CERDA, ES QUEDEN I LA RESTA TIREM AMUNT A RITMITO PELS CAÇADORS (JA EREN LES 12) I AIXI AMB UNA CALOR BRUTAL ANEM FENT ... DE COP EM PASSA COM UN TIRO EL PERE ... I UNA MICA MES AMUNT EM PASSA EL PIVE COM UN COET!!!
"ESTAN LOCOS ESOS ROMANOS!!!!"
JO SEGUEIXO A LO MEU, A CONSERVAR LES FORCES, PER ARRIBAR A DALT A CAN VALLDAURA i allà ens reagrupem per pujar ctra de les aigües amunt on la cosa s'anima i en arribar a la cruilla els animals ( i animala de la CRIS) tiren amunt per fer via per el turo de sta, Maria que coronem per baixar a la font groga.... AL ARRIBAR ABAIX EM TROBO EL TRIALERO APRETANT LA BICI AMB LA RODA TRASERA PUNXADA UN ALTRE COP!!
ARRIBEM A LA FONT, DONCS TOS ANAVEM SECS, I REPOSTEM I ENS POSEM A CANVIAR LA 4A PUNXADA DEL DIA ... I A MES AJUDEM A UNA NOIA QUE NO PODIA TREURE LA COBERTA QUE TAMBE HABIA PUNXAT..... ESTIC DE DESMONTAR COBERTES FINS ELS PEBROTS!!!!
Tirem amunt fins can Borni i baixem en 2 torns la trialera del CABALEIRO QUE ESTÁ CATXONDA I CAL DIBUIXARLA BE. QUAN ARRIBEM ABAIX LES CARES DE SATISFACCIÓ DELS NOVATOS XEVI I PIVE EREN BONES... COM NO SABEM ON SON ELS ALTRES TIREM PER LA CTRA DE LEs aigües fins la del cosmocaixa...
Finalment venen per darrera i un cop tots junts com el XEVI no para de demanar trialeres bones , DECIDEIXO DURLOS A LA TRIALERA DEL CONVENT ... QUE TOTS BAIXEM FORÇA BE TOT I QUE ESTÀ UNA MICA MES TRENCADA ARA QUE FEIA MESOS QUE NO LA FEIEM...
AL ARRIBAR ABAIX TOS SOMRIUEN DEL TRIALERON QUE ELS HI HEM DEIXAT PEL FINAL!!!
I JA DE BAIXADA FINS LA DARRERA PARADA DEL DIA!!!
On tambe hi han hagut torns!!!!

Aquests cabrits , s'han fotut un aperitiu a can Sarda ..... i despres braves.... NO TENEN CAP VERGONYA!!!!
Y CADA MOCHUELO..... A SU OLIVO!!!!!!
AGUS (La epic es un makinon.... per disfutar a saco!!!!)
Aquest REPORTER comença el REPORTING a les 18:10 h despres d'una migdiada DE LES QUE US FOTEU ELS QUE NOS SOU REPORTERS.... PERQUE NOMES HAVIA DORMIT 3 H I HE ACABAT MES FOS QUE UNA FONDUE!!!!
Aixó no evitarà que les dues neurones que encara em funcionen ... deixin constància de les ocurrencies del dia...... QUE COM A QUALSEVOL SORTIDA DRXS HAN EXISTIT.... PERÒ ES CERT QUE AQUESTA HA ESTAT ESPECIAL.... PER:
ANIVERSARI DEL JOAN SIMÓ 18 TACOS!!!!
RECORD DE OVELLES AL REMAT .... QUE HEM PERDUT I LES HEM RETROBAT!!!
6 HORES DE RUTA ....... AMB 2 H ATURATS (4 PUNXADES....... I PICO)
HA VINGUT EL BIKER MES JOVENET QUE HEM VIST MAI A LA COLLA EL IGNASI SIMO AMB 12 ANYS!!!
Però malgrat tot ha estat una sortida com cal amb incidencies però una bona sortida de DRXS.
1 LES DADES:
DISTANCIA: 49 KMS ( i aixó que nomes hem estat en moviment 4 h!!!!
DESNIVELL: 1500 mts ( que ja fa per una sortida dominguera dels DRXS
VELOCITAT MITJANA: jajajjajajajajajajajjajajajajjaja nomes feiem que arrencar i aturar-nos!!!!
2 EL TRACK:
Dels bons que hem fet la volta del tirón
https://es.wikiloc.com/rutas-mountain-bike/2019-05-12-trialeras-amb-moltes-aturades-36356626

3 ELS HEROIS:
No puc dir el nom de totes les ovelles del remat .... nomes us puc dir que hi havien de totes les edats, dels 2 sexes ...... un remat inacabable,,,,
Mireu el video TROPA FORMADA..... NO CABÍEM A LA FOTO!!!!
Nomes cal dir que anavem molts DRXS, els tres de VIC (amb el PIVE ... un canijo que tira com una llebre), i la colla del SIMO (amb uns animalets... que pujen a la taula dels masons en la bici!!!!)
4 LA RUTA:
Avui molta feina pel REPORTER en un dia en que estava molt fotut per anar amb poques hores de son.... QUAN HAVIA SORTIT DE CASA , A MITJA PUJADA ME N'ADONO QUE M'HAVIA DEIXAT ELS BIDONS A CASA...... JEJEJEJE AMB LA CALOR QUE FOTIA PER ANAR SENSE BEURE.... SORT QUE UN GENERÓS XEVI (avui la polla s'ha quedat a casa!!!) M'HA DEIXAT UN BIDO DELS 2 SEUS!!!
Formem al c Carroç i cal fer video perque la foto no agafa per tota la tropa.
1A INCIDENCIA : EL GUAPERES QUE HA MUNTAT LES CALES NOVES .... MALAMENT I NO LI AGAFEN ELS PEDALS.... FINALMENT TORNEM A MUNTAR-LES BE I JA RUTLLA!!!
I PER COMENÇAR BE EL DIA..... PUJEM PEL CARRER CARROÇ.... I AL CAP DE POCA ESTONA JA SE SENT EL NOU FITXATXE DE VIC ... EL PIVE que diu " AIXI COMENCEU PER AQUI AMB PUJADETES SUAUS, OI???"
Que sàpigue PIVE que aqui sempre rebem a la gent amb carinyo!!! PERO CARINYO DEL BO!!!
Aixi arribem a la ctra de les aigües i tirem a la dreta per començar a rodar .... LES CARES DELS QUE VENEN DE CARA ... I ES TROBEN AMB UN PILOT AIXI DE CICLISTES JA PAGUEN.... HO DIUEN TOT...
Passem el atajo i aquest cop tirem per la pista per pujar de trankis xerrant.... i passant bicis que pujen soles.... aixi en un ratet ens plantem a dalt , alli esperem a la resta de la tropa I JA COMENCEM AMB LA FIRA DE INFLAR RODES QUE PERDEN....
Per seguir amb la conya ELS SHERPES ENS FIQUEN PER LA TRIALERA DE LES ESCALES ..... I EL CABRIT DEL TRIALERO ES PUJA LA ENTRADA A 0 ... JO EM QUEDO A DALT.... I LA RESTA NI S'HO PLANTEJEN.... i després la pujada de marres amb els graons de pedra , arrels fins arribar a dalt. Allà un cop van arribant la resta tirem avall per la trialera fins baixar a la ctra de la arrbassada.
Allá agafem el bucle del viaducte.... amb el SERGI TIRANT COM UN SALVATGE I EL PIBE AL REBUFO I A DARRERA CADASCU AL RITME QUE LES SEVES CAMES I LA TECNICA LI PERMETEN... PER ARRIBAR EN POCS MINUTS A LA PISTA DE NOU..
Allá mentre arreglan no se qué tirem avall el Keru Laporta i el 33 .... i uns 30 segons despres un servidor i la CRIS a rebufo .. Y COMENCEM A BAIXAR A RITMILLO.... ES NOTA QUE LA CRIS BAIXA MOLT MES I MILLOR QUE FA TRES SETMANES!!!
tOT VA BE FINS ARRIBAR AL TALLAT ON LA AVISO QUE HI HA UN BAIXADOR MOLT BESTIA PERÓ AMB BONA RECEPCIÓ ... PERÒ NO ES VEU AMB COR I POSA PEU A TERRA,,, PASSAT AIXÒ SEGUIM A RITME FINS AGAFAR ALS 3 DE DAVANT ... I ARRIBAR A LA CRUILLA DE CAMINS. Allà esperem fins que van arribant la resta de la colla i tirem avall però desviant-nos cap al pantano de Can Borrell on li ensenyen a la CRIS el cotxe del 33 estimbat i baixem a saco paco!!! fins arribar al Pantano on ens fan esperar una bona estona..
https://es.wikiloc.com/rutas-mountain-bike/2019-05-12-trialeras-amb-moltes-aturades-36356626
3 ELS HEROIS:
No puc dir el nom de totes les ovelles del remat .... nomes us puc dir que hi havien de totes les edats, dels 2 sexes ...... un remat inacabable,,,,
Mireu el video TROPA FORMADA..... NO CABÍEM A LA FOTO!!!!
Nomes cal dir que anavem molts DRXS, els tres de VIC (amb el PIVE ... un canijo que tira com una llebre), i la colla del SIMO (amb uns animalets... que pujen a la taula dels masons en la bici!!!!)
4 LA RUTA:
Avui molta feina pel REPORTER en un dia en que estava molt fotut per anar amb poques hores de son.... QUAN HAVIA SORTIT DE CASA , A MITJA PUJADA ME N'ADONO QUE M'HAVIA DEIXAT ELS BIDONS A CASA...... JEJEJEJE AMB LA CALOR QUE FOTIA PER ANAR SENSE BEURE.... SORT QUE UN GENERÓS XEVI (avui la polla s'ha quedat a casa!!!) M'HA DEIXAT UN BIDO DELS 2 SEUS!!!
Formem al c Carroç i cal fer video perque la foto no agafa per tota la tropa.
1A INCIDENCIA : EL GUAPERES QUE HA MUNTAT LES CALES NOVES .... MALAMENT I NO LI AGAFEN ELS PEDALS.... FINALMENT TORNEM A MUNTAR-LES BE I JA RUTLLA!!!
I PER COMENÇAR BE EL DIA..... PUJEM PEL CARRER CARROÇ.... I AL CAP DE POCA ESTONA JA SE SENT EL NOU FITXATXE DE VIC ... EL PIVE que diu " AIXI COMENCEU PER AQUI AMB PUJADETES SUAUS, OI???"
Que sàpigue PIVE que aqui sempre rebem a la gent amb carinyo!!! PERO CARINYO DEL BO!!!
Passem el atajo i aquest cop tirem per la pista per pujar de trankis xerrant.... i passant bicis que pujen soles.... aixi en un ratet ens plantem a dalt , alli esperem a la resta de la tropa I JA COMENCEM AMB LA FIRA DE INFLAR RODES QUE PERDEN....
Per seguir amb la conya ELS SHERPES ENS FIQUEN PER LA TRIALERA DE LES ESCALES ..... I EL CABRIT DEL TRIALERO ES PUJA LA ENTRADA A 0 ... JO EM QUEDO A DALT.... I LA RESTA NI S'HO PLANTEJEN.... i després la pujada de marres amb els graons de pedra , arrels fins arribar a dalt. Allà un cop van arribant la resta tirem avall per la trialera fins baixar a la ctra de la arrbassada.
Allá agafem el bucle del viaducte.... amb el SERGI TIRANT COM UN SALVATGE I EL PIBE AL REBUFO I A DARRERA CADASCU AL RITME QUE LES SEVES CAMES I LA TECNICA LI PERMETEN... PER ARRIBAR EN POCS MINUTS A LA PISTA DE NOU..
Allá mentre arreglan no se qué tirem avall el Keru Laporta i el 33 .... i uns 30 segons despres un servidor i la CRIS a rebufo .. Y COMENCEM A BAIXAR A RITMILLO.... ES NOTA QUE LA CRIS BAIXA MOLT MES I MILLOR QUE FA TRES SETMANES!!!
La resta estan arreglant una punxada del TRIALERO que ESTALVIA TANT EN LIQUID TUBELESS QUE VA SEC!!!!
Finalment arriba la resta..
Mentre fem temps ...la CRIS va a provar la EPIC 2019 del PIVE ... i.....
Aneu amb compte de deixar-li la cabra a la CRIS!!!!
I d'aqui amunt per anar a pujar fins el zoo!
i allà tirem TRIALERA DE SOL I AIRE AVALL (PERÓ QUE AL PRINCIPI PUJA) I OBRE EL ESCALADOR A BON RITME.... TANT QUE AVIAT AVANCEM A UN FIGURA QUE ANAVA DAVANT NOSTRE FINS ARRIBAR DALT DE TOT I CORONAR. DES D'ALLA BAIXADA A SACO PACO A RITME GUAI , AMB UNA BONA TRAÇADA QUE MARCA L'ENRIC I DE SEGUIDA A RRIBEM ABAIX DE TOT ON ENS ATUREM PER ESPERAR A LA RESTA.....
PERO ELS ALTRES 2 SHERPES ES DESVIEN I BAIXEN PER UNA ALTRE VIA... ES IGUAL DECIDIM TIRAR AVALL PER LA PISTA PER ANAR AL PI D'EN XANDRI ON HEM QUEDAT AMB EL GRUP DEL SIMO!!! Allà ens toca fer temps de 10 minuts per esperar al grup del SIMO i d'allà arrenquem a ritmillo, camps amunt
i desprès pillem l'scalextric a ritme DRXS tot a full, fins arribar a Can Codonyers ... i aleshores el KERU SE LI FICA AL CAP PORTAR EL REMAT AL PUJADÓN DEL 30% QUE SUPOSA TOT UNA PUJADA TECNICA PER DESGASTAR I DESPRÈS TIREM AMUNT PER LA RAMPA INACABABLE .... QUE LA PUJEN NOMES 3 O 4 ... I ENTRE ELLS PER 1ER COP EL PERIQUITO!!!
Desprès baixada cap al pantano de can Coll amb la seva trialera i tot.... però allà el KERU HA DE TORANR A INFLAR LA RODA DAVANTERA!!!
D'allà baixem a Can Coll i d'allà agafem el tram d'abaix de l trialera de Can Coll per anar a sortir a la pista de Can Catà i d'allà ens desviem per pujar cap a la Taula dels Masons i al anar a voltar per baixar des de dalt..... UN REVENTON DE UN NOI DE VIC DEL GRUP DEL SIMÓ!!!!
Els que ens hem quedat de mecanics arribem mes tard per fer la foto de grup , quan els novatos ja han entrat amb el KERU a la cova dels masons!!!
QUE QUEDI CONSTANCIA DELS ANIMALETS DE LA COLLA DEL SIMO, 3 DELS QUALS... HAN PUJAT I BAIXAT EN BICI A SOBRE DE LA TAULA DELS MASONS!!!!
D'allà tirem avall a la font vella per agafar el corriol de pujada fins a la pista de pujada a forat del vent. Aquest es un pujador que comença suau però que al final acaba amb unes rampes del 20% on s'ha de donar tot i triar la traçada per no posar el paeu a terra. A mitja pujada ens aturem amb el Keru i el Borras per inflar la roda davantera de KERU un altre cop!!! (AQUEST QUE COMPREN BICICLETES AL PRYCA!!!)
AL arribar a dalt TENIM LA ENTRADA DE LA TRIALERA DE LES 2 CAIGUDES DEL SERGI.... que ja sabeu que es un pujador de 70 cm prou complicat amb 2 graons i una arrel després molt mal posada!!!.
Quan nosaltres arribem el PIVE ja ho ha intentat i ha comprat una PARCELA amb VOLTERETA I TOT..
ALESHORES HO PROVA EL SERGI.... podeu veure el video SERGI Gentilesa del PEriquito
i despres ho intento JO , PODEU VEURE EL VIDEO AGUS A 0!!! . Aixó demostra que aixó del BTT es tècnica i cervell , ...... no tot cames!!!
I qeue consti que un jove amic del Joan Simo amb una rigida s'ho ha pujat a 0 també!!!!
Despres de la conya que correspona al moment , tirem avall a bon ritme per la trialera QUE ES BAIXA BE PERÒ QUE CAL ANAR AMB 4 ULLS!!! i aixi arribem abaix per agafar la pista de pujada cap a can Cerdà,
AL ARRIBAR A LA CRUILLA , ENS SEPAREM I ELS QUE VAN A CAN CERDA, ES QUEDEN I LA RESTA TIREM AMUNT A RITMITO PELS CAÇADORS (JA EREN LES 12) I AIXI AMB UNA CALOR BRUTAL ANEM FENT ... DE COP EM PASSA COM UN TIRO EL PERE ... I UNA MICA MES AMUNT EM PASSA EL PIVE COM UN COET!!!
"ESTAN LOCOS ESOS ROMANOS!!!!"
JO SEGUEIXO A LO MEU, A CONSERVAR LES FORCES, PER ARRIBAR A DALT A CAN VALLDAURA i allà ens reagrupem per pujar ctra de les aigües amunt on la cosa s'anima i en arribar a la cruilla els animals ( i animala de la CRIS) tiren amunt per fer via per el turo de sta, Maria que coronem per baixar a la font groga.... AL ARRIBAR ABAIX EM TROBO EL TRIALERO APRETANT LA BICI AMB LA RODA TRASERA PUNXADA UN ALTRE COP!!
Tirem amunt fins can Borni i baixem en 2 torns la trialera del CABALEIRO QUE ESTÁ CATXONDA I CAL DIBUIXARLA BE. QUAN ARRIBEM ABAIX LES CARES DE SATISFACCIÓ DELS NOVATOS XEVI I PIVE EREN BONES... COM NO SABEM ON SON ELS ALTRES TIREM PER LA CTRA DE LEs aigües fins la del cosmocaixa...
Finalment venen per darrera i un cop tots junts com el XEVI no para de demanar trialeres bones , DECIDEIXO DURLOS A LA TRIALERA DEL CONVENT ... QUE TOTS BAIXEM FORÇA BE TOT I QUE ESTÀ UNA MICA MES TRENCADA ARA QUE FEIA MESOS QUE NO LA FEIEM...
AL ARRIBAR ABAIX TOS SOMRIUEN DEL TRIALERON QUE ELS HI HEM DEIXAT PEL FINAL!!!
I JA DE BAIXADA FINS LA DARRERA PARADA DEL DIA!!!
On tambe hi han hagut torns!!!!
Aquests cabrits , s'han fotut un aperitiu a can Sarda ..... i despres braves.... NO TENEN CAP VERGONYA!!!!
Y CADA MOCHUELO..... A SU OLIVO!!!!!!
AGUS (La epic es un makinon.... per disfutar a saco!!!!)
No hay comentarios:
Publicar un comentario