Hola Bikers!
Despres de 2 setmanes de vacances, em torno a posar al reporting.... i el que es més important a les sortides domingueres DRXS (i quan es falla ... a la reentrè toca patir....;))
Avui ha estat una sortida molt tecnica i dura amb 2 sherpas per problemes de convocataria.... i pillada a mitja sortida... Podriem resumirla com "UNICA SORTIDA QUE, EN LLOC DE PERDRE OVELLES ... EN GUANYEM"-

I arrenquem amunt per la ctra de Vallvidrera i anem pujant a ritmillo fins arribar a la ctra de les aigües alli girem cap a l'esquerra i seguim a ritme xerrant i rodant amb les radios... i a la pujada de sant Pere Martir ja s'ens va la cobertura que canvia per les bufades,
Arribem a dalt, i al mirador de darrera trobem ja la 1a colla de bikers aturats i fent-se fotos... Nosaltres a lo nostre tirem avall per la pista fins la Verge i al parking del mirador de Cors , on el PERIQUITO infla a darrera i ens tirem per la trialera de baixada cap a la sinuosa QUE ES BAIXA PROU BE TOT I QUE HEM DE PASSAR UN PARELL D'ARBRES CAIGUTS. Agafem la sinuosa AL RITME DRXS AMB PUJA BAIXA ....... I A QUI ENS TROBEM??????? JA HO SABEU!!!

i aixi seguim fins arribar casi a la ctra de MOlins, pero no, tirem a l'esquerra per el tram final de la sinuosa amunt que es fa tot a bon ritme fins arribar al coll de les 3 torres, d'allà amunt fins al turo de la coscollera.
FEM UN MOS, PLATANITO...

i seguim avall per la trialera del romero versió clàsica a full , fins arribar a la pista. ALLA PER ACLAMACIÓ DECIDIM BAIXAR LA TRIALERA DEL PONI CLUB (WHITE KNUCLES) , OBRE EL MORATÓ FINS QUE EN UN DELS LLOCS FOTUTS SE LI COMPLIQUEN LES COSES, S'APARTA PER POSAR PEU A TERRA I AL PASSAR JO CASI EM FOT LA BICI A SOBRE... PERO NO
I SEGUIM AVALL AMB ELS ESGLAONS I CANALILLOS, PERÒ AMB CALMA ES BAIXA TOT, aixi fins la cruïlla on girem amunt per pujar la trialera que ens porta a la pista de la penya del moro, TOTS ANEM BE I FINALMENT AMB EL TERRA HUMID I COMPACTE, TOTS 4 PUJEM A 0 LA RAMPA FINAL AL CAMI, pujem dalt fins el coll i allà AGAFEM LA TRIALERA TRANSVERSAL A RITME DRXS I LA FEM EN 3 MINUTS PER ARRIBAR A LA PISTA .... ON EL MORATO I EL RODOLFO TIREN AMUNT SENSE PREGUNTAR ... I PUJEN FINS DALT PER TORNAR A BAIXAR ARA TOTA LA PISTA FINS ABAIX LA RIERA DE LA SANTA CREU, ON ENCARA BAIXA AIGÜA, PER COMENÇAR A PUJAR i
agafar el corriol dels hivernacles de pujada, i anar pujant fins a la pista , i anar a buscar la trialereta del casas que ens puja a la pista de dalt, on tirem a la dreta per anar pujan tota la pista fins les escales de castell d'olorda, on despres d'una parada tecnica tirem amunt per l'atajo... A RITME DE DRXS I A MIG CAMI ENS TROBEM TRES BABAUS VESTITS DE DRXS...
"PILLADA EN TOTA REGLA D'OVELLES DESCARRIADES"
Ens explica el SERGI que com ningú havia dit res pel xat que pensava que no hiahuria ningú i s'han troabt a les 7:50 a casa Keru per tirar a la seva bola.... MANDA HUEVOS!!!!
Seguim avall , castell d'Olorda, pista de Can Ribes que deixem de seguida per tirar amunt per la cadena fins pendre un desviament avall i anar a buscar la trialera que baixa vertical pel bosc MOLT XULA FINS CAN RIBES i aleshores agafar la pista de can Ferrers per anar a baixar la trialera del SERGI 2 a RITME DRXS, A FULLL.. I PUJAR LA RAMPA DEL SERGI FINS EL COLL DE CAN CUIAS.
D'ALLÀ AMUNT A RITME PER LA TRIALERA DEL MONTI 2 QUE ES PUJARÍA TOTA PERO HA CAIGUT UN ARBRE AL 1 ER GIR I DESPRES ANEM PUJANT .... AMB EL PAS DEL TALLAT DE PEDRA..... I ARRIBAR A DALT PER CORONAR I DESPRES BAIXAR A FULL FINS SANT PERE DEL ROMANI.

D'allà baixada al torrent.... ON ENCARA TROBEM AIGUA I MOLTES CANYES, PERÒ PODEM PASSAR i anar pujant fins a la pista . Aqui el SERGI ens fa pujar per la trialarera de can Vilagut, i d'allà pista amunt fins a la cruïlla per agafar la trialera de baixada A MOLINS QUE BAIXEM A FULL AMB ALGÚN ARBRE CAIGUT PERÒ PROU BE FINS ABAIX... ON TROBEM UNS TIOS PUJANT (VULL DIR APRETANT LES BICIS) AMB XANDALL
I NOSALTRES SEGUIM ABAIX DE TOT FINS A LA 2A FONT.
fem repostatge i una foto de POSTUREO..

i tirem amunt pel circuit de cross, i pista amunt per baixar despres cap a la trialer del pi que pujem ja amb les forces justes, a dalt ha caigut un arbre al mig del corriol.
Seguim amunt fins a la ctra de Molins i alli ens separem , Casas Rodolfo i jo tirem per ctra i la resta trialera de la senyal de AGUS i trialera de can Calopa on troben arbres caiguts i reventon del Percheron. Nosaltres una moto que se la ha fotut a la ctra i la ambulancia.... però tirem amunt, Can Calopa, atajo i arribem al coll de can Pascual on esperem 8 minuts als altres.
Un cop reagrupats pujem a la trialer de PER QUE SEGONS EL CASAS ESTA BE!!!... I PODEU FLIPAR AMB LES RELLISCADES QUE ENS MARGUEM BAIXANT-LA... I AMB UN RUNNER QUE BAIXA A UN RITME TAL QUE ARRIBA 4RT DELS DRXS!!!
Pujem a Vallvidrera i a la Verge a tope per baixar la trialera de la Verge i despres la de can CArallleu a ritme i en paralel (casas y morato)
Despres els Joseps i jo ens arriben al Ivorra però son les 12:52 i ja no hi ha taule ... ni tampoc KEru, aixi que tirem cap a casa.
Y CADA MOCHUELO A SU OLIVO!!!!
AGUS (avui he arribat justet .... o coix com diu algún cabró del grup!!!)
Despres de 2 setmanes de vacances, em torno a posar al reporting.... i el que es més important a les sortides domingueres DRXS (i quan es falla ... a la reentrè toca patir....;))
Avui ha estat una sortida molt tecnica i dura amb 2 sherpas per problemes de convocataria.... i pillada a mitja sortida... Podriem resumirla com "UNICA SORTIDA QUE, EN LLOC DE PERDRE OVELLES ... EN GUANYEM"-
1 LES DADES:
DISTANCIA: 51 kms ( bona volteta en tota regla)
DESNIVELL: 1665 mts (ideal per fer la migdiada.... i roncar!!!)
2 EL TRACK:
https://es.wikiloc.com/rutas-mountain-bike/2020-02-02-trialeres-de-les-bones-per-molins-46180484

Molt planera i rodadora......
3 ELS HEROIS:
Eles bons , que son els que son a les 8:00h a c carroç:
1 ALFONSITE el PERIQUITO
2 JAUME el CABRABOJA... que segueix saltant sense control!!
3 Rodolfo el MISIL VENZOLANO ..... Y MERENGON
4 Agus el REPORTER
i els dolents que es concentren a part...
5 Sergi el PERCHERON desbocat
6 Josep Borras el ASENYAT
7 Josep Casas el TRIALERO

4 LA RUTA:
Els 4 bons esperem fins les 8:10 amb una sortida del sol espectacular..
DISTANCIA: 51 kms ( bona volteta en tota regla)
DESNIVELL: 1665 mts (ideal per fer la migdiada.... i roncar!!!)
2 EL TRACK:
https://es.wikiloc.com/rutas-mountain-bike/2020-02-02-trialeres-de-les-bones-per-molins-46180484
Molt planera i rodadora......
3 ELS HEROIS:
Eles bons , que son els que son a les 8:00h a c carroç:
1 ALFONSITE el PERIQUITO
2 JAUME el CABRABOJA... que segueix saltant sense control!!
3 Rodolfo el MISIL VENZOLANO ..... Y MERENGON
4 Agus el REPORTER
i els dolents que es concentren a part...
5 Sergi el PERCHERON desbocat
6 Josep Borras el ASENYAT
7 Josep Casas el TRIALERO
4 LA RUTA:
Els 4 bons esperem fins les 8:10 amb una sortida del sol espectacular..
I arrenquem amunt per la ctra de Vallvidrera i anem pujant a ritmillo fins arribar a la ctra de les aigües alli girem cap a l'esquerra i seguim a ritme xerrant i rodant amb les radios... i a la pujada de sant Pere Martir ja s'ens va la cobertura que canvia per les bufades,
Arribem a dalt, i al mirador de darrera trobem ja la 1a colla de bikers aturats i fent-se fotos... Nosaltres a lo nostre tirem avall per la pista fins la Verge i al parking del mirador de Cors , on el PERIQUITO infla a darrera i ens tirem per la trialera de baixada cap a la sinuosa QUE ES BAIXA PROU BE TOT I QUE HEM DE PASSAR UN PARELL D'ARBRES CAIGUTS. Agafem la sinuosa AL RITME DRXS AMB PUJA BAIXA ....... I A QUI ENS TROBEM??????? JA HO SABEU!!!
i aixi seguim fins arribar casi a la ctra de MOlins, pero no, tirem a l'esquerra per el tram final de la sinuosa amunt que es fa tot a bon ritme fins arribar al coll de les 3 torres, d'allà amunt fins al turo de la coscollera.
FEM UN MOS, PLATANITO...
i seguim avall per la trialera del romero versió clàsica a full , fins arribar a la pista. ALLA PER ACLAMACIÓ DECIDIM BAIXAR LA TRIALERA DEL PONI CLUB (WHITE KNUCLES) , OBRE EL MORATÓ FINS QUE EN UN DELS LLOCS FOTUTS SE LI COMPLIQUEN LES COSES, S'APARTA PER POSAR PEU A TERRA I AL PASSAR JO CASI EM FOT LA BICI A SOBRE... PERO NO
I SEGUIM AVALL AMB ELS ESGLAONS I CANALILLOS, PERÒ AMB CALMA ES BAIXA TOT, aixi fins la cruïlla on girem amunt per pujar la trialera que ens porta a la pista de la penya del moro, TOTS ANEM BE I FINALMENT AMB EL TERRA HUMID I COMPACTE, TOTS 4 PUJEM A 0 LA RAMPA FINAL AL CAMI, pujem dalt fins el coll i allà AGAFEM LA TRIALERA TRANSVERSAL A RITME DRXS I LA FEM EN 3 MINUTS PER ARRIBAR A LA PISTA .... ON EL MORATO I EL RODOLFO TIREN AMUNT SENSE PREGUNTAR ... I PUJEN FINS DALT PER TORNAR A BAIXAR ARA TOTA LA PISTA FINS ABAIX LA RIERA DE LA SANTA CREU, ON ENCARA BAIXA AIGÜA, PER COMENÇAR A PUJAR i
agafar el corriol dels hivernacles de pujada, i anar pujant fins a la pista , i anar a buscar la trialereta del casas que ens puja a la pista de dalt, on tirem a la dreta per anar pujan tota la pista fins les escales de castell d'olorda, on despres d'una parada tecnica tirem amunt per l'atajo... A RITME DE DRXS I A MIG CAMI ENS TROBEM TRES BABAUS VESTITS DE DRXS...
"PILLADA EN TOTA REGLA D'OVELLES DESCARRIADES"
Ens explica el SERGI que com ningú havia dit res pel xat que pensava que no hiahuria ningú i s'han troabt a les 7:50 a casa Keru per tirar a la seva bola.... MANDA HUEVOS!!!!
Seguim avall , castell d'Olorda, pista de Can Ribes que deixem de seguida per tirar amunt per la cadena fins pendre un desviament avall i anar a buscar la trialera que baixa vertical pel bosc MOLT XULA FINS CAN RIBES i aleshores agafar la pista de can Ferrers per anar a baixar la trialera del SERGI 2 a RITME DRXS, A FULLL.. I PUJAR LA RAMPA DEL SERGI FINS EL COLL DE CAN CUIAS.
D'ALLÀ AMUNT A RITME PER LA TRIALERA DEL MONTI 2 QUE ES PUJARÍA TOTA PERO HA CAIGUT UN ARBRE AL 1 ER GIR I DESPRES ANEM PUJANT .... AMB EL PAS DEL TALLAT DE PEDRA..... I ARRIBAR A DALT PER CORONAR I DESPRES BAIXAR A FULL FINS SANT PERE DEL ROMANI.
D'allà baixada al torrent.... ON ENCARA TROBEM AIGUA I MOLTES CANYES, PERÒ PODEM PASSAR i anar pujant fins a la pista . Aqui el SERGI ens fa pujar per la trialarera de can Vilagut, i d'allà pista amunt fins a la cruïlla per agafar la trialera de baixada A MOLINS QUE BAIXEM A FULL AMB ALGÚN ARBRE CAIGUT PERÒ PROU BE FINS ABAIX... ON TROBEM UNS TIOS PUJANT (VULL DIR APRETANT LES BICIS) AMB XANDALL
fem repostatge i una foto de POSTUREO..
i tirem amunt pel circuit de cross, i pista amunt per baixar despres cap a la trialer del pi que pujem ja amb les forces justes, a dalt ha caigut un arbre al mig del corriol.
Seguim amunt fins a la ctra de Molins i alli ens separem , Casas Rodolfo i jo tirem per ctra i la resta trialera de la senyal de AGUS i trialera de can Calopa on troben arbres caiguts i reventon del Percheron. Nosaltres una moto que se la ha fotut a la ctra i la ambulancia.... però tirem amunt, Can Calopa, atajo i arribem al coll de can Pascual on esperem 8 minuts als altres.
Un cop reagrupats pujem a la trialer de PER QUE SEGONS EL CASAS ESTA BE!!!... I PODEU FLIPAR AMB LES RELLISCADES QUE ENS MARGUEM BAIXANT-LA... I AMB UN RUNNER QUE BAIXA A UN RITME TAL QUE ARRIBA 4RT DELS DRXS!!!
Pujem a Vallvidrera i a la Verge a tope per baixar la trialera de la Verge i despres la de can CArallleu a ritme i en paralel (casas y morato)
Despres els Joseps i jo ens arriben al Ivorra però son les 12:52 i ja no hi ha taule ... ni tampoc KEru, aixi que tirem cap a casa.
Y CADA MOCHUELO A SU OLIVO!!!!
AGUS (avui he arribat justet .... o coix com diu algún cabró del grup!!!)
No hay comentarios:
Publicar un comentario