Hola Bikers!
Com sempre torno a fer el reporting de la ruta BTTERA d'avui. Avui una ruta ràpida però molt autèntica DRXS. Potser li podriem dir "VOLTA RACER DE TRIALERES PER CAN CATÀ" , perque efectivament ha estat rapidísima.
1 LES DADES:
dISTANCIA : 46 KMS QUE JA ES BONA VOLTETA
DESNIVELL: 1150 MTS encara que les meves cames diuen que han estat mes.... però aixo es el que diu wikiloc---
2 EL TRACK:
https://es.wikiloc.com/rutas-mountain-bike/2019-11-17-trialeras-a-tope-per-collserola-dreta-43614409
Molt bona lligada desde la trialera del colze del Joan fins can Cata amunt a la pista de forat del vent.
3 ELS HEROIS:
Avui remat petit.... peò de qualitat
1 Alfonsiete el PERIQUITO que segueis con una cabra...
2 Bernd el TEUTON que tira com una moto i es pica ell solet
3 Jaume Morató el CABRA BOJA que es un espectacle...
4 Agus el REPORTER SHERPA i altrres.....
4 LA RUTA:
Quan arribo a carrer Carroç amb un fred de 6 º c flipo per que soc l'unic amb calça curta i ja veiga que avui he arriscat molt....
El Jaume estrena coberta davantera ... una maxxis ardent de 2,40 " ( SEMBLA UNA RODA DE TRACTOR....)
Però de seguida tirem amunt per la ctra a ritmillo que imposa BERND com si estes picant-se amb el seu rodillo!!!! i aixi anem pujant amb molt de vent i un aire SORTIT DEL CONGELADOR!!! Ens desviem per la ctra de les aigües a ritme i ens la fem tota , PASSANT PER L'ATAJO A SACO PACO, i despres pujant , sense despentinar-nos la trialera fins la pista de can Borni que tambe tirem amunt ... I ON AGAFEM A MITJA PUJADA A UNA PARELLA DE NENS JOVES QUE ES PIQUEN I AL POC ENS TORNEN A PASSAR DEIXANT-SE LES FORCES A LA 1A PUJADA......

Baixant per la ctra .... 2 policies de l aguardia Urbana a la entrada de la trialera i a la sortida de dalt de la font groga???? DEBIEN FER UNA REDADA O ALGO AMB ELS OCÑUPES DE ALLA. Nosaltres tirem amunt al Turó de sta. Maria i baixem per la ctra d eles aigües on passem a tres tios ( 2 dels quals amb epics sworks...) i arribem al portal de valldaura I AVALL PER LA TRIALERA A RITME BESTIA ON EL JAUME I LA SEVA NOVA COBERTA MARCAN EL RITME!!!. Pujem i tornem a baixar a ritmillo per enfilar la pista i prendre el desviament de la trialera de la font.
MIREU EL VIDEO .... DEMO DE PERQUE LI DIEM CABRA BOJA!!!
Aixi seguim avall I LA VERITAT ES QUE LA TRIALERA ESTÀ NOBLE I ASCIUTA I ES BAIXA FORÇA BE!! AIXI EN 7 MIN ESTEM TOTS 4 A A LA CRUÏLLA D'ABAIX. BAjadón (que està una mica xungo i nomes el fa el Jaume i la resta per la versió 2 i despres pista a saco paco i pujadeta trialera final a ritme SHERPES per arribar per pista al Tanatori, , que passem de llarg i fem la pujada del tirón ... FINS QUE TROBEM UNA MICA D ESOL I ENS ATUREM PER FER EL PLATANITO.
Seguim amunt a ritme fins entrar LA TRIALERA DEL VERGES QUE AGAFEM A RITME ... FINS EL DESVIAMENT DE LA TRIALERA DEL COLZE DEL JOAN , QUE AGAFEM... I AQUI ELS HI DICE QUE OJITO AMB LES PARCELES... PERÒ ANEM BAIXANT I LA VERITAT QUE ESTÀ FORÇA BE I ES DEIXA TRAÇAR MOLT BE... TOT A 0 AIXÓ SI AMB 2 TOPES DE FORQUILLA!!!

FOTILLO DE RECORD PEL JOANET , A QUI LI DESSITJEM QUE L'ESPATLLA JA ESTIGUI A TOPE!!! i seguim per pista cap a can Cata , però avui ens desviem pel corriol del barranc i anem pujant fins sortir a la pista... al arribar a can Cata veiem la Polici municipal ... i girem avall per anar a buscar la nostre pujada. Aquesta es la xunga de pedra... i aquest cop TOTS 4 PUJEM A 0 LA RAMPA DE PEDRA I EL JAUME FINS I TOT LA RAMPA INICIAL DEL CANALILLO.... AIXI QUE ES POT FER TOTA A 0!!!!
Un cop amunt baixem a la dreta per la transpir a UN RITME COM PER TROBAR-SE A ALGÚ QUE PUJA... (I SIMPLEMENT MATAR-NOS!!!) BAIXADA BRUTAL A FULL EN 120 SEGONS .. i pillem la pista de la dreta capa can Coll on arribem en pocs minuts per fer platanito i repostatge.
D'allà marxem per la fabrica de totxos abandonada i pujem per la trialereta a ritme DRXS i aixó QUE ENS TROBEM UN PARELL DE BIKERS GILIPOLLES QUE BAIXEN A UN RITME QUE NO CONTROLEN I CASI M'ATROPELLA EL PRIMER... PERÒ acabem arribant a dalt. Allà tirem abaix per pista a ritme fins pillar a baix el desviament esquerra que ens porta amb puja baixa ( amb plat gran!!!) al torrent de can Codonyers i a d'allà a tope a can Codonyers , per agafar el saclextric .... ON AVUI JO DEIXO PASSAR ALS CABRITS MES SORTITS I EL BERND I EL ALFONSIETE ES MARQUEN UN PIQUE ... FINS QUE EL PEDAL DEL PERIQUITO PICA A UNA ARREL D'UN PAM... PER SORT NOMES EL SUSTO... i aixi seguim per la pista del camps, i el bosc fins pi del xandri,
Aleshores agafem la pista amunt cap a can Borrell a ritme boig de pujada fins el primer desviament a la dreta cap a la trialera de sol i aire. AQUI TIREM AMUNT I NOMES AMB UN ERROR INICIAL DEL SHERPA, ACONSSEGUIM UNA PUJADA TOTALMENT CICLABLE..... AIXÓ SI DE UN DESGAST FISIC BRUTAL ... I TECNICA PER NO DEIXAR-SE RES , PERÒ QUE ES POT PUJAR A 0 FINS AL CORRIOL DE SOL I AIRE. UN COP AQUI AMUNT DE NOU I ES FA TOT A 0 FINS ARRIBAR AL ZOO.
ALLÀ ELS HI DIC QUE NO CREC QUE HI HAGI GAIRES GRUPS DE CICLISTES EN QUE ES PUGUI PUJAR AIXÓ DEL TIRÓN TOT EL GRUP A RITME. SEGUIM AMUNT ... AQUI SI QUE ENS VEIEM OBLIGATS A PASSAR UN ARBRE CAIGUT EN DIAGIONAL , PERÒ DE SEGUIDA SOM A LA CRUILLA I AMUNT A LA PISTA DE SOL I ARIE.
QUAN TOQUEM ASFALT.... EL ANIMAL DE BERND ES DISPARA I DARRERA SURTEN EL PERIQUITO I EL CABRA BOJA EN UN SPRINT FINS EL DESVIAMENT DE CAN CORTES.
AQUI EL BERND MARXA SOLET PER CTRA CAP A CASA ... I LA resta seguim amunt , can Cortes , Pujada dels atletes , on seguim passant bicis , font de la font i d'allà amunt cap a Tibidubi.

El JAUME FA UN SPRINT I GUNAYA LA MEDALLA D'OR (EN ABSÈNCIA DEL SENYOR BORRAS). Aqui el Jaume marxa cap a Vallvidrera i el PERIQUITO i un servidor baixem a la carretera per remuntar FINS L'OBSERVATORI I FER-NOS LA TRIALERA DE L'OBSERVATORI FABRA QUE ESTÀ MES XUNGA DESPRES DE LES PLUGES I CAL ABAIXAR AMB COMPTE.
I AVALL PER LA DEL COSMOCAIXA....
I CADA MOCHUELO..... A SU OLIVO!!!
AGUS (Feina feta , una ruta rápida però molt técnica i dura!!!)
Com sempre torno a fer el reporting de la ruta BTTERA d'avui. Avui una ruta ràpida però molt autèntica DRXS. Potser li podriem dir "VOLTA RACER DE TRIALERES PER CAN CATÀ" , perque efectivament ha estat rapidísima.
1 LES DADES:
dISTANCIA : 46 KMS QUE JA ES BONA VOLTETA
DESNIVELL: 1150 MTS encara que les meves cames diuen que han estat mes.... però aixo es el que diu wikiloc---
2 EL TRACK:
https://es.wikiloc.com/rutas-mountain-bike/2019-11-17-trialeras-a-tope-per-collserola-dreta-43614409
Molt bona lligada desde la trialera del colze del Joan fins can Cata amunt a la pista de forat del vent.
3 ELS HEROIS:
Avui remat petit.... peò de qualitat
1 Alfonsiete el PERIQUITO que segueis con una cabra...
2 Bernd el TEUTON que tira com una moto i es pica ell solet
3 Jaume Morató el CABRA BOJA que es un espectacle...
4 Agus el REPORTER SHERPA i altrres.....
4 LA RUTA:
Quan arribo a carrer Carroç amb un fred de 6 º c flipo per que soc l'unic amb calça curta i ja veiga que avui he arriscat molt....
El Jaume estrena coberta davantera ... una maxxis ardent de 2,40 " ( SEMBLA UNA RODA DE TRACTOR....)
Però de seguida tirem amunt per la ctra a ritmillo que imposa BERND com si estes picant-se amb el seu rodillo!!!! i aixi anem pujant amb molt de vent i un aire SORTIT DEL CONGELADOR!!! Ens desviem per la ctra de les aigües a ritme i ens la fem tota , PASSANT PER L'ATAJO A SACO PACO, i despres pujant , sense despentinar-nos la trialera fins la pista de can Borni que tambe tirem amunt ... I ON AGAFEM A MITJA PUJADA A UNA PARELLA DE NENS JOVES QUE ES PIQUEN I AL POC ENS TORNEN A PASSAR DEIXANT-SE LES FORCES A LA 1A PUJADA......
Baixant per la ctra .... 2 policies de l aguardia Urbana a la entrada de la trialera i a la sortida de dalt de la font groga???? DEBIEN FER UNA REDADA O ALGO AMB ELS OCÑUPES DE ALLA. Nosaltres tirem amunt al Turó de sta. Maria i baixem per la ctra d eles aigües on passem a tres tios ( 2 dels quals amb epics sworks...) i arribem al portal de valldaura I AVALL PER LA TRIALERA A RITME BESTIA ON EL JAUME I LA SEVA NOVA COBERTA MARCAN EL RITME!!!. Pujem i tornem a baixar a ritmillo per enfilar la pista i prendre el desviament de la trialera de la font.
MIREU EL VIDEO .... DEMO DE PERQUE LI DIEM CABRA BOJA!!!
Aixi seguim avall I LA VERITAT ES QUE LA TRIALERA ESTÀ NOBLE I ASCIUTA I ES BAIXA FORÇA BE!! AIXI EN 7 MIN ESTEM TOTS 4 A A LA CRUÏLLA D'ABAIX. BAjadón (que està una mica xungo i nomes el fa el Jaume i la resta per la versió 2 i despres pista a saco paco i pujadeta trialera final a ritme SHERPES per arribar per pista al Tanatori, , que passem de llarg i fem la pujada del tirón ... FINS QUE TROBEM UNA MICA D ESOL I ENS ATUREM PER FER EL PLATANITO.
Seguim amunt a ritme fins entrar LA TRIALERA DEL VERGES QUE AGAFEM A RITME ... FINS EL DESVIAMENT DE LA TRIALERA DEL COLZE DEL JOAN , QUE AGAFEM... I AQUI ELS HI DICE QUE OJITO AMB LES PARCELES... PERÒ ANEM BAIXANT I LA VERITAT QUE ESTÀ FORÇA BE I ES DEIXA TRAÇAR MOLT BE... TOT A 0 AIXÓ SI AMB 2 TOPES DE FORQUILLA!!!
FOTILLO DE RECORD PEL JOANET , A QUI LI DESSITJEM QUE L'ESPATLLA JA ESTIGUI A TOPE!!! i seguim per pista cap a can Cata , però avui ens desviem pel corriol del barranc i anem pujant fins sortir a la pista... al arribar a can Cata veiem la Polici municipal ... i girem avall per anar a buscar la nostre pujada. Aquesta es la xunga de pedra... i aquest cop TOTS 4 PUJEM A 0 LA RAMPA DE PEDRA I EL JAUME FINS I TOT LA RAMPA INICIAL DEL CANALILLO.... AIXI QUE ES POT FER TOTA A 0!!!!
Un cop amunt baixem a la dreta per la transpir a UN RITME COM PER TROBAR-SE A ALGÚ QUE PUJA... (I SIMPLEMENT MATAR-NOS!!!) BAIXADA BRUTAL A FULL EN 120 SEGONS .. i pillem la pista de la dreta capa can Coll on arribem en pocs minuts per fer platanito i repostatge.
D'allà marxem per la fabrica de totxos abandonada i pujem per la trialereta a ritme DRXS i aixó QUE ENS TROBEM UN PARELL DE BIKERS GILIPOLLES QUE BAIXEN A UN RITME QUE NO CONTROLEN I CASI M'ATROPELLA EL PRIMER... PERÒ acabem arribant a dalt. Allà tirem abaix per pista a ritme fins pillar a baix el desviament esquerra que ens porta amb puja baixa ( amb plat gran!!!) al torrent de can Codonyers i a d'allà a tope a can Codonyers , per agafar el saclextric .... ON AVUI JO DEIXO PASSAR ALS CABRITS MES SORTITS I EL BERND I EL ALFONSIETE ES MARQUEN UN PIQUE ... FINS QUE EL PEDAL DEL PERIQUITO PICA A UNA ARREL D'UN PAM... PER SORT NOMES EL SUSTO... i aixi seguim per la pista del camps, i el bosc fins pi del xandri,
Aleshores agafem la pista amunt cap a can Borrell a ritme boig de pujada fins el primer desviament a la dreta cap a la trialera de sol i aire. AQUI TIREM AMUNT I NOMES AMB UN ERROR INICIAL DEL SHERPA, ACONSSEGUIM UNA PUJADA TOTALMENT CICLABLE..... AIXÓ SI DE UN DESGAST FISIC BRUTAL ... I TECNICA PER NO DEIXAR-SE RES , PERÒ QUE ES POT PUJAR A 0 FINS AL CORRIOL DE SOL I AIRE. UN COP AQUI AMUNT DE NOU I ES FA TOT A 0 FINS ARRIBAR AL ZOO.
ALLÀ ELS HI DIC QUE NO CREC QUE HI HAGI GAIRES GRUPS DE CICLISTES EN QUE ES PUGUI PUJAR AIXÓ DEL TIRÓN TOT EL GRUP A RITME. SEGUIM AMUNT ... AQUI SI QUE ENS VEIEM OBLIGATS A PASSAR UN ARBRE CAIGUT EN DIAGIONAL , PERÒ DE SEGUIDA SOM A LA CRUILLA I AMUNT A LA PISTA DE SOL I ARIE.
QUAN TOQUEM ASFALT.... EL ANIMAL DE BERND ES DISPARA I DARRERA SURTEN EL PERIQUITO I EL CABRA BOJA EN UN SPRINT FINS EL DESVIAMENT DE CAN CORTES.
AQUI EL BERND MARXA SOLET PER CTRA CAP A CASA ... I LA resta seguim amunt , can Cortes , Pujada dels atletes , on seguim passant bicis , font de la font i d'allà amunt cap a Tibidubi.
El JAUME FA UN SPRINT I GUNAYA LA MEDALLA D'OR (EN ABSÈNCIA DEL SENYOR BORRAS). Aqui el Jaume marxa cap a Vallvidrera i el PERIQUITO i un servidor baixem a la carretera per remuntar FINS L'OBSERVATORI I FER-NOS LA TRIALERA DE L'OBSERVATORI FABRA QUE ESTÀ MES XUNGA DESPRES DE LES PLUGES I CAL ABAIXAR AMB COMPTE.
I AVALL PER LA DEL COSMOCAIXA....
I CADA MOCHUELO..... A SU OLIVO!!!
AGUS (Feina feta , una ruta rápida però molt técnica i dura!!!)
No hay comentarios:
Publicar un comentario