Hola bikers:
Em torno a posar davant del PC per un nou reporting de la ruta d'avui.
La ruta d'avui la podriem anomenar..... "PER LA SEGONA PASCUA.......CANYA AL MONO!!!"
Y aixi ja us aneu fent una idea de que ha estat la sortida d'avui
.i aixó que el grup era COMPACTE. I MOLT COMPLIDOR!!! i Aixó que duien sherpa reserva .... i LESIONAT!!!!
1 LES DADES: DISTANCIA: 54,93 KMS (i aixó que era la 2a sortida del weekend i era per estirar cames....... ESTIRADES HAN QUEDAT!!!)
DESNIVELL: 1521 mts (no patiu .... que el pop ha quedat ben estomacat!!!
)
2 EL TRACK:
Un toc de trialeres classiques amb algún toc del trialero.... tot just per fer una bona volteta.
https://es.wikiloc.com/rutas-mountain-bike/2019-06-10-trialeras-clasicas-37450047
i com sempre... molt planeta i rodadora......

3 ELS HEROIS:Avui colla petita.... però com diuen ... al pot petit... LA BONA CONFITURA!!!
1 Josep Borras el ASENYAT com sempre imbatible en els sprints de muntanya!!!
2 Josep Casas el TRIALERO molt fi a les trialeres...
3 Alvarito el TRATLETA que ha disfrutat molt de la sortida .... encara que en algú moment se li ha escapat algún improperi pel sherpa
4 TIM 007 al servicio de su majestad, que ha vuelto a un gran nivel ... y eso que TIM va con "EL BICI DE SIEMPRE" y no necesita una doble de carbono y doble para seguir al grupo!!!
5 Agus el REPORTER... y hoy SHerpa en funciones.... y que sepan todos que no he perdido ninguna oveja!!!
4 LA RUTA:
Com sempre amb puntualitat a les 8:00 arrenquem per tirar amunt per la ctra de Vallvidrera amb un dia fantàstic per fer BTT 19ºC i solet del bo.... AIxi anem pujant .... i atrapem a un flaquero que segones ell mateix està " ROVELLLAT" i anem pujant de trankis fins el desviament de la ctra de les aigües que agafem a l'esquerra.
Allà ja es comença a rodar a ritme cachondo per anar fent via i en un moment ens trobem a sota de Sant Pere Martir on no pujem per deixar al Casas que ens dugui a la seva trialera "S'ha matao Paco"

Y a la entrada ens fem un selfie dels 5 magnifigs!!!! i tirem avall obrint el Casas que ja sabeu que no hi ha setmana que no passi!!!
en els seus entrenaments secrets!!
AIXI ANEM BAIXANT AMB CONTROL I BONA LLETRA FINS QUE JA A LA PART BAIXA ENS TROBEM A UN AVI AMB UN BASTÓ PUJANT..... I EL CASAS DIU AQUEST DEVIA SER EL " PACO"
, I AMB LA TONTERIA ENS LA BAIXEM TOTA A 0 .
Abaix ens reagrupem i en aquells moments passen uns BTTEROS de pujada... Nosaltres arrenquem i als 5 minuts ja els hem agafat i els anem avançant quan es possible. Arribem a sota de Pza Mireia i el Casas ens guia per agafar la SINUOSA DES D'ABAIX PERÒ SENSE LIAR-NOS UN POLLO
I PASSEM ALS POCS MINUTS PEL PI DEL BORRAS (VULL DIR ON EL ASENYAT ES VA COMPRAR UNA PARCEL·LA DE 4 MTS DE DESNIVELL) I ANEM FENT LA PUJADA FINS EMPALMAR AMB LA SINUOSA TRADICIONAL , ON ANEM AGAFANT RITMILLO DRXS I JO RECORDO ELS PRIMERS COPS DE PASSAR PER AQUI FA MES DE 10 ANYS AMB LA ROCKY.... QUE ERA PER MI UNA TRIALERA BESTIAL E IMPOSSIBLE.... ARA NO NOMES ES FA TOTA A 0 SINO QUE PODEM ANAR A UN RITME BESTIAL! lA VERITAT ES QUE PORTEM UNES CABRES MERAVELLOSES!!! (I ELS INDIOS..... TAMBÉ EM MILLORAT UNA MIQUETA!!!
)
COM EL GRUP ES COMPACTE DE SEGUIDA ARRIBEM A LA PISTA DE PUJADA FINS DEL PK DE CAN CUIAS ... ON PUJEM A RITMILLO .
Allà s'imposa la democracia i decidim anar per pista en lloc de pujar la trialera del PER . Ens posem a rodar a ritme i a les pujades de pista passem un grupet de bikers i nosaltres seguim a ritme de bojos fins pasar can Castellvi i Can Pascual per coronar a la pista on fem la paradeta del platanito.
D'allà avall per ctra de Molins a ritme fins pillar la trialera NOVA QUE AGAFEM A RITME DRXS, I JO QUE OBRO PRENC EL HAMILTON DE BAIXADA PER RETALLAR I ES BAIXA TOT BE LLEVAT QUE UNA BRANCA TRENCADA EM DEIXA UNA BONA ESGARRAPADA AL CARETO PERÒ RES QUE IMPEDEIXI ANAR DONANT PEDALS I SEGUIR A RITMILLO ... TOTS COM UN TREN QUE NO ES TRENCA FINS A LES PEDRES ABANS DEL TUNEL D'HERBA , ON EL ALVARITO ES DESPISTA, LI MARXA DE DAVANT I ES COMPRAUNA PARCELA ENTRE ESBARCERS..... PER SORT SENSE MES CONSEQÜÈNCIES!!
SEGUIM FINS A LES TORRES I AVALL A BON RITME ENXUFATS FINS ARRIBAR ABAIX DE TOT, REMUNTAR I SEGUIR CAP A CAN BUSQUETS on pujem a ritme.... i sento la 1a critica...... "PERO TU NO ESTAVES LESIONAT COLLONS???" I LI DIC QUE SI PERÒ DEL PADEL!!!
Aixi seguim amunt com sempre Vallpineda , i pujem cap a Colonia Montserrat, tot a ritmillo i sense aturades ..... nomes es perd la atenció quan ens creuem amb alguna runner ..... de les que revolucionen el radar del sherpa!!!
Passem el turó i agafem la pista de baixada per remuntar passat la adena i fernos la pujada trialera a la SERRA DE JULIA on les vistes son molt boniques i de seguida arribem de nou a la pista per baixar alegres... I ALESHORES UNA DONA AM UN GOS ENS VEU DE LLUNY I AL VEURE LA VELOCITAT A QUE BAIXEM ENS DEMANA QUE PAREM MENTRE AGAFA EL GOS..... I ES QUE LA GENT NO ES FA CÀRREC DE LA CAPACITAT DE FRENADA QUE TE UNA BICI DE BTT!!
AIXI AMB LA TONTERIA ARRIBEM A LA SALUT , PER FER UNA ATURADA DE PLATANITO I BEGUDA... i de seguida tornem a tirar avall PER COMENÇAR LA PUJADA AL PUIGMADRONA EMB EL "CALORET" JO COMENÇO TRANKIL PERÒ EM VAIG TROBANT BE I DARRERA SENTO EL ALVARITO QUE EM DIU COSES LLETJES ... PERÒ JO SEGUEIXO FENT AL MEU RITME.... I EL EL TRAM PLA ABANS DEL FINAL JA SENTO DARRERA UNA BICI... I ES EL BORRAS A QUI ESPERO ... PERQUE TINC CLAR ... QUAN UNA GUERRA ES PERDUDA..... COMENCEM TOTS DOS JUNTS LA RAMPA FINAL I LI AGUANTO EL RITME CASI FINS EL FINAL DE LA RAMPA PERO LES CAMES I EL COR DIUEN QUE POSI MES PINYONS!!! I HO FAIG DESPRES DE MALEÏR LES CAMES DEL JOSEP!!!

Despres de reagrupar-nos , beure i menjar , TIREM AVALL PER LA TRIALERA I EL BORRAS EM SEGUEIX FINS EL TALL ON NO LA VEU CLARA I ES QUEDA.... SEGUIMA BAIXANT TOTA A 0 FINS ABAIX. JO LI DIC AL JOSEP: NOI AMB LA FORQUILLA QUE DU LA TEVA CABRA NI T'HO PENSIS!!! CUL ENRRERA I BAIXES DE SOBRES!!!
SEGUIM AVALL PER LA TRIALERA DE DESPRES I SEGUIM el corriol fins a la ctra que creuem per baixar fins can Gener a la font a repostar i abrevar !!!
Decidim creuar Sant Cugat que fem amb el Alvarito tirant del grup i en pocs minuts ens plantem a la plaça del rotary on pillem la pista de Can Borrell i comencem a pujar,,, amb tota la penya.... DE SEGUIDA EM PREGUNTEN PER ON VULL PUJAR ., PER QUE ES OBVI QUE NO ANIREM PER PISTA.... I ENCERTEN...
AIXI QUE DESPRES D'UN ERROR , TROBEM LA PUJADA BONA I COMENCEM UNA PUJADA MOLT TÈCNICA PERO COMPLETAMENT CICLABLE PER UNS DRXS QUE ENS PUJA AMB GRAONS, ARRELS I ALGÚN REGUEROT COMPLICAT FINS A LA TRIALERA DEL SOL I AIRE, I D'ALLÀ AMUNT A RITME ELS DOS TURONS FINS ARRIBAR AL ZOO.
Allà reagrupament i quan arriba el TIM diu "QUE BUENA SUBIDA PERO MUY DURA!!!" D'allà amunt pujada potser no tant desnivell però sobretot a l'inici molt tècnica , però si vas amb compte es fa tot a 0!! Pasem la crüilla i tirem amunt per la pista que aleshores puja molt amb 3 rampes de les bones per arribar a la cadena i la pista de sol i aire.
ALLÀ EL ALVARITO REB UN A TRUCADA i els altres anem fent a poc a poc i l'esperem a dalt a la arrabassada. Ales hores arriba i COMENÇA A TIRAR , 1ER EL BORRAS COM UN TREN I DESPRÉS EL ALVARITO, PUJEM A CAN cORTES I A LA PISTA DELS ATLETES EL ALVARITO APRETA PASSANT TOTES LES BICIS QUE TROBEM AMB UN RITME INFERNAL.......
PERO QUE LI HAURÀN PROMES PER TELEFON???
Aixi arribem a la font i d'allà amunt cap al TIBIDUBI on el ALvarito s'atreveix a plantar-li cara al Borras ..... PERO FINS A MITJA RAMPA!!!
A dalt LI DEMANEM A UNA NOIA ORIENTAL QUE ENS TREGUI LA FOTO... I ES TIRA UN RATET AMB EL MÒBIL DEL TIM... (TE HA DEJADO SU TELEFONO???)

D'aqui cap avall el ALVARITO MARXA AMB LES SEVES URGENCIES...! I LA RESTA PUJEM CAP AL OBSERVATORI FABRA PER FER-NOS UNA TRIALER DEL L'OBSERVATORI QUE ES BAIXA PROU BE .......
SOBRE TOT SI ET TROBES EN UN MAL LLOC AL TIO TONTO I XULO QUE CAMINA PERÒ NO S'APARTA!!!
De seguida ens oblidem per baixar cap a Barcelona.... alguns cap a l'IVORRA....
Y CADA MOCHUELO A SU OLIVO!!!!
AGUS ( avui un grup molt compacte però molt potent i complidor.... bravo !!!!)
Em torno a posar davant del PC per un nou reporting de la ruta d'avui.
La ruta d'avui la podriem anomenar..... "PER LA SEGONA PASCUA.......CANYA AL MONO!!!"
Y aixi ja us aneu fent una idea de que ha estat la sortida d'avui
1 LES DADES: DISTANCIA: 54,93 KMS (i aixó que era la 2a sortida del weekend i era per estirar cames....... ESTIRADES HAN QUEDAT!!!)
DESNIVELL: 1521 mts (no patiu .... que el pop ha quedat ben estomacat!!!
2 EL TRACK:
Un toc de trialeres classiques amb algún toc del trialero.... tot just per fer una bona volteta.
https://es.wikiloc.com/rutas-mountain-bike/2019-06-10-trialeras-clasicas-37450047
i com sempre... molt planeta i rodadora......
3 ELS HEROIS:Avui colla petita.... però com diuen ... al pot petit... LA BONA CONFITURA!!!
1 Josep Borras el ASENYAT com sempre imbatible en els sprints de muntanya!!!
2 Josep Casas el TRIALERO molt fi a les trialeres...
3 Alvarito el TRATLETA que ha disfrutat molt de la sortida .... encara que en algú moment se li ha escapat algún improperi pel sherpa
4 TIM 007 al servicio de su majestad, que ha vuelto a un gran nivel ... y eso que TIM va con "EL BICI DE SIEMPRE" y no necesita una doble de carbono y doble para seguir al grupo!!!
5 Agus el REPORTER... y hoy SHerpa en funciones.... y que sepan todos que no he perdido ninguna oveja!!!
4 LA RUTA:
Com sempre amb puntualitat a les 8:00 arrenquem per tirar amunt per la ctra de Vallvidrera amb un dia fantàstic per fer BTT 19ºC i solet del bo.... AIxi anem pujant .... i atrapem a un flaquero que segones ell mateix està " ROVELLLAT" i anem pujant de trankis fins el desviament de la ctra de les aigües que agafem a l'esquerra.
Allà ja es comença a rodar a ritme cachondo per anar fent via i en un moment ens trobem a sota de Sant Pere Martir on no pujem per deixar al Casas que ens dugui a la seva trialera "S'ha matao Paco"
Y a la entrada ens fem un selfie dels 5 magnifigs!!!! i tirem avall obrint el Casas que ja sabeu que no hi ha setmana que no passi!!!
AIXI ANEM BAIXANT AMB CONTROL I BONA LLETRA FINS QUE JA A LA PART BAIXA ENS TROBEM A UN AVI AMB UN BASTÓ PUJANT..... I EL CASAS DIU AQUEST DEVIA SER EL " PACO"
Abaix ens reagrupem i en aquells moments passen uns BTTEROS de pujada... Nosaltres arrenquem i als 5 minuts ja els hem agafat i els anem avançant quan es possible. Arribem a sota de Pza Mireia i el Casas ens guia per agafar la SINUOSA DES D'ABAIX PERÒ SENSE LIAR-NOS UN POLLO
I PASSEM ALS POCS MINUTS PEL PI DEL BORRAS (VULL DIR ON EL ASENYAT ES VA COMPRAR UNA PARCEL·LA DE 4 MTS DE DESNIVELL) I ANEM FENT LA PUJADA FINS EMPALMAR AMB LA SINUOSA TRADICIONAL , ON ANEM AGAFANT RITMILLO DRXS I JO RECORDO ELS PRIMERS COPS DE PASSAR PER AQUI FA MES DE 10 ANYS AMB LA ROCKY.... QUE ERA PER MI UNA TRIALERA BESTIAL E IMPOSSIBLE.... ARA NO NOMES ES FA TOTA A 0 SINO QUE PODEM ANAR A UN RITME BESTIAL! lA VERITAT ES QUE PORTEM UNES CABRES MERAVELLOSES!!! (I ELS INDIOS..... TAMBÉ EM MILLORAT UNA MIQUETA!!!
COM EL GRUP ES COMPACTE DE SEGUIDA ARRIBEM A LA PISTA DE PUJADA FINS DEL PK DE CAN CUIAS ... ON PUJEM A RITMILLO .
Allà s'imposa la democracia i decidim anar per pista en lloc de pujar la trialera del PER . Ens posem a rodar a ritme i a les pujades de pista passem un grupet de bikers i nosaltres seguim a ritme de bojos fins pasar can Castellvi i Can Pascual per coronar a la pista on fem la paradeta del platanito.
D'allà avall per ctra de Molins a ritme fins pillar la trialera NOVA QUE AGAFEM A RITME DRXS, I JO QUE OBRO PRENC EL HAMILTON DE BAIXADA PER RETALLAR I ES BAIXA TOT BE LLEVAT QUE UNA BRANCA TRENCADA EM DEIXA UNA BONA ESGARRAPADA AL CARETO PERÒ RES QUE IMPEDEIXI ANAR DONANT PEDALS I SEGUIR A RITMILLO ... TOTS COM UN TREN QUE NO ES TRENCA FINS A LES PEDRES ABANS DEL TUNEL D'HERBA , ON EL ALVARITO ES DESPISTA, LI MARXA DE DAVANT I ES COMPRAUNA PARCELA ENTRE ESBARCERS..... PER SORT SENSE MES CONSEQÜÈNCIES!!
SEGUIM FINS A LES TORRES I AVALL A BON RITME ENXUFATS FINS ARRIBAR ABAIX DE TOT, REMUNTAR I SEGUIR CAP A CAN BUSQUETS on pujem a ritme.... i sento la 1a critica...... "PERO TU NO ESTAVES LESIONAT COLLONS???" I LI DIC QUE SI PERÒ DEL PADEL!!!
Aixi seguim amunt com sempre Vallpineda , i pujem cap a Colonia Montserrat, tot a ritmillo i sense aturades ..... nomes es perd la atenció quan ens creuem amb alguna runner ..... de les que revolucionen el radar del sherpa!!!
Passem el turó i agafem la pista de baixada per remuntar passat la adena i fernos la pujada trialera a la SERRA DE JULIA on les vistes son molt boniques i de seguida arribem de nou a la pista per baixar alegres... I ALESHORES UNA DONA AM UN GOS ENS VEU DE LLUNY I AL VEURE LA VELOCITAT A QUE BAIXEM ENS DEMANA QUE PAREM MENTRE AGAFA EL GOS..... I ES QUE LA GENT NO ES FA CÀRREC DE LA CAPACITAT DE FRENADA QUE TE UNA BICI DE BTT!!
AIXI AMB LA TONTERIA ARRIBEM A LA SALUT , PER FER UNA ATURADA DE PLATANITO I BEGUDA... i de seguida tornem a tirar avall PER COMENÇAR LA PUJADA AL PUIGMADRONA EMB EL "CALORET" JO COMENÇO TRANKIL PERÒ EM VAIG TROBANT BE I DARRERA SENTO EL ALVARITO QUE EM DIU COSES LLETJES ... PERÒ JO SEGUEIXO FENT AL MEU RITME.... I EL EL TRAM PLA ABANS DEL FINAL JA SENTO DARRERA UNA BICI... I ES EL BORRAS A QUI ESPERO ... PERQUE TINC CLAR ... QUAN UNA GUERRA ES PERDUDA..... COMENCEM TOTS DOS JUNTS LA RAMPA FINAL I LI AGUANTO EL RITME CASI FINS EL FINAL DE LA RAMPA PERO LES CAMES I EL COR DIUEN QUE POSI MES PINYONS!!! I HO FAIG DESPRES DE MALEÏR LES CAMES DEL JOSEP!!!
Despres de reagrupar-nos , beure i menjar , TIREM AVALL PER LA TRIALERA I EL BORRAS EM SEGUEIX FINS EL TALL ON NO LA VEU CLARA I ES QUEDA.... SEGUIMA BAIXANT TOTA A 0 FINS ABAIX. JO LI DIC AL JOSEP: NOI AMB LA FORQUILLA QUE DU LA TEVA CABRA NI T'HO PENSIS!!! CUL ENRRERA I BAIXES DE SOBRES!!!
SEGUIM AVALL PER LA TRIALERA DE DESPRES I SEGUIM el corriol fins a la ctra que creuem per baixar fins can Gener a la font a repostar i abrevar !!!
Decidim creuar Sant Cugat que fem amb el Alvarito tirant del grup i en pocs minuts ens plantem a la plaça del rotary on pillem la pista de Can Borrell i comencem a pujar,,, amb tota la penya.... DE SEGUIDA EM PREGUNTEN PER ON VULL PUJAR ., PER QUE ES OBVI QUE NO ANIREM PER PISTA.... I ENCERTEN...
AIXI QUE DESPRES D'UN ERROR , TROBEM LA PUJADA BONA I COMENCEM UNA PUJADA MOLT TÈCNICA PERO COMPLETAMENT CICLABLE PER UNS DRXS QUE ENS PUJA AMB GRAONS, ARRELS I ALGÚN REGUEROT COMPLICAT FINS A LA TRIALERA DEL SOL I AIRE, I D'ALLÀ AMUNT A RITME ELS DOS TURONS FINS ARRIBAR AL ZOO.
Allà reagrupament i quan arriba el TIM diu "QUE BUENA SUBIDA PERO MUY DURA!!!" D'allà amunt pujada potser no tant desnivell però sobretot a l'inici molt tècnica , però si vas amb compte es fa tot a 0!! Pasem la crüilla i tirem amunt per la pista que aleshores puja molt amb 3 rampes de les bones per arribar a la cadena i la pista de sol i aire.
ALLÀ EL ALVARITO REB UN A TRUCADA i els altres anem fent a poc a poc i l'esperem a dalt a la arrabassada. Ales hores arriba i COMENÇA A TIRAR , 1ER EL BORRAS COM UN TREN I DESPRÉS EL ALVARITO, PUJEM A CAN cORTES I A LA PISTA DELS ATLETES EL ALVARITO APRETA PASSANT TOTES LES BICIS QUE TROBEM AMB UN RITME INFERNAL.......
PERO QUE LI HAURÀN PROMES PER TELEFON???
Aixi arribem a la font i d'allà amunt cap al TIBIDUBI on el ALvarito s'atreveix a plantar-li cara al Borras ..... PERO FINS A MITJA RAMPA!!!
A dalt LI DEMANEM A UNA NOIA ORIENTAL QUE ENS TREGUI LA FOTO... I ES TIRA UN RATET AMB EL MÒBIL DEL TIM... (TE HA DEJADO SU TELEFONO???)
D'aqui cap avall el ALVARITO MARXA AMB LES SEVES URGENCIES...! I LA RESTA PUJEM CAP AL OBSERVATORI FABRA PER FER-NOS UNA TRIALER DEL L'OBSERVATORI QUE ES BAIXA PROU BE .......
SOBRE TOT SI ET TROBES EN UN MAL LLOC AL TIO TONTO I XULO QUE CAMINA PERÒ NO S'APARTA!!!
De seguida ens oblidem per baixar cap a Barcelona.... alguns cap a l'IVORRA....
Y CADA MOCHUELO A SU OLIVO!!!!
AGUS ( avui un grup molt compacte però molt potent i complidor.... bravo !!!!)
No hay comentarios:
Publicar un comentario