domingo, 7 de abril de 2019

Salida BTTERA 07-04-2019 | AMB UN TROSSET DE COLLSEROLA JA TENIM PROU PER TRINXAR A LA COLLA!

Hola Bikers:

Com sempre avui em toca fer el reporting del dia que com sempre ha donat de si..... (estreno de bici, trialeras, averia, i molts somriures...). Avui la ruta la podriem batejar, com "AMB UN TROSSET DE COLLSEROLA JA TENIM PROU PER TRINXAR A LA COLLA!!!"

1 LES DADES: DISTANCIA: 51,7 KMS ( sense anar lluny però la volteta ha esta guapa!!!)
DESNIVELL: 1624 mts ( Ja es veu que el tema ha estat treballadet.... NO PAIN ... NO GAIN!!!!)

2 EL TRACK:https://ca.wikiloc.com/rutes-btt/estreno-de-la-grabel-del-per-34972346
Una ruta molt ben enllaçada però amb moltes trialeres i corriols fets en sentit invers a l'ahbitual.

El perfil demostra que el DRXS segueix sent un grup per curtir-se com a biker!!!

3 ElS HEROIS:

1 Keru elSHERPA que ens ha guiat amb el seu trote de camell inesgotable
2 Sergi el PERCHERON que avui anava fos pels entrenos salvatges del MARCANO
3 Alfonsiete el PERIQUITO VALIENTE que sempre xerra i sempre es fica per tots els llocs mes complicats...
4 Bernd el TEUTON ya muy hecho a la nueva novia
5 Josep BORRAS el ASENYAT que segueix en una forma impressionant (sort que no hem pujat al TIBIDABO!!!)
6 Joan Borras el DRXS NOPEUS que entre bolquer i bolquer de l'Alex surt a entrenar...
7 PER el VIKINGO con una aparición estelar de la nueva gravel SPECIALIZED y nos ha acompañado la 1a 1/2 h de salida..
8 David Huertas ROCKY La LIEBRE DE MANDRI ( recién mudado a BCN) recuperando forma pues estaba muy dedicado a otros deportes (interesantes por cierto........)
9 Agus el REPORTER avui amb la rígida fent de campeon del mundo (es molt cansat aixö!!!)


4 LA RUTA:
Com sempre ens trobem al c carroç a les 8:00 i tirem amunt despres de la foto de la tropa formada amb la gravel del PER de protagonista. 
 


Arranquen cara amunt i se'ns acopla el Joan Borras que arriba justet per afegirse al grup , i així tirem amunt a ritmillo que permet escalfar cames i portar la radio posada.... aixi fins arribar a la ctra de les aigües on girem a esquerra i agafem ritmie de batalla imposat pels master 60 i la gravel i amb la tonteria en 5 minuts ens plantem a la pujada de Sant Pere Martir i aqui arranquem Sergi i jo amb ell... i aixi anem pujant fins la 2a curva.... i jo amb ell però va de tranqui.... no tant per que els altres es van quedan una mica i nomes el PERIQUITO s'uneix a nosaltres a la última recta per coronar els 3 junts.


Un cop allà el ASENYAT (es un mote que caldrà reestudiar a fons) ES LLEÇA COM UN AVIÓ EN PICAT i no l'atrapem fins a la pujada del turó següent .... es que els entrenos ajuden i la cabra ja se sap el cami i on son les pedres...

Aixi rodem fins la Verge i pel corriol, cap a Vallvidrera, per baixar cap al parking de can Cuiàs, i allà el PER ENS DEIXA PER ANAR A RODAR PER CARRETERA. La resta seguim com un tren per la pista de Can Pascual a saco Paco pujant fins can Castellvi on tirem avall a ritme per la pista i agafem la trialera vella de baixada a can Busquets que baixem a RITME DE SAMBA FINS A LA CRUÏLLA ON GIREM A L'ESQUERRA PER AGAFAR LA TRIALERA DE BAIXADA QUE ENS BAIXA FINS EL PUNT MES BAIX I FRED DE LA TRIALERA NOVA, I ALLÀ TIREM AMUNT ....

PER ESCALFAR CAMES TRIALERA NOVA DE PUJADA AMB LES PEDRES I LES ARRELS MULLADES... I AIXÓ ENS FA DONAR EL MILLOR DE CADASCÚN.... ANEM PUJANT I TOTS , UN MOMENT O ALTRE ACABEM POSANT PEU A TERRA PERÒ PER POCS METRES I DESPRES SEGUIM TIRANT AMUNT.... JO ACONSSEGUEIXO ARRIBAR A LA CURVA DEL CANALILLO PERO A LES PEDRES NO PUC PASSAR ... I EL PERIQUITO I JOAN TAMBE LES PASSEN CAUNTES... PERÒ ACABEM ARRIBANT AL PUNT DE LA PISTA QUE APROFITEM PER UNA PARADIÑA DE DESCANS , REAGRUPAMENT I PLATANITO.

Al ANAR DE NOU CAP AMUNT EL KERU (QUE DIU " SOC VELL I VAIG TIRANT" TIRA AMUNT PER LA PISTA I EL SEGUEIXEN LA MAJORIA .... DE MIG HOMES , MENTRE QUE ELS 4 HEROIS DE VERITAT(PERIQUITO , ELS 2 BORRAS I JO ) PUJEM EL 2ON TRAM DE TRIALERA PER EL REGUETON DE PEDRA, QUAN A LA 2A TORRE ESPEREM ALS QUE VENE PER PISTA ..... AMB UN SOMRIURE..... I ALESHORES AL ARRIBAR ELS DE DARRERA EL HUERTAS COMENTA QUE PER LA PISTA BAIXAVEN 2 DE LA GUARDIA URBANA AMB MOTOS DE TRAIL... I CASI VEUEN AL KERU I AL SERGI QUE JA S'HAVIEN DESVIAT CAP A LA PISTA DE BAIXADA

Be, nosaltres seguim amunt per la trialera, el darrer tram que es menys dur però molt tècnic per arribar al atajo. Allà en lloc de tirar amunt cap a la ctra ... per evitar riscos de trovar-nos als URBANOS tirem avall fins creuar la ctra i agafar la trialera de baixada cap a can Capmany que fem del tirón i a ritmillo, per arribar a la pista de pujada a can Capmany i a la ctra de Molins de Nou, que creuem per agafar la trialera que baixa per les torres electriques fins la trialera del pi QUE AGAFEM CARA AVALL COM CABRES BOJES FINS ABAIX DE TOT .... on trovem un caminante mig amagat que ENS DONA UN BON ENSURT!!!

I d'aqui a creuar el riu a sobre de la cascada on cal triar la traçada per la quantitat d'aigua i perque la baixada d'aigua aquests diez passats de pluja ha fet mal.... Pujem a la pista i tirem amunt per la trialera de pujada que puja fins a una pista … PERÒ LLAVORS GIRA A L'ESQUERRA I APAREIX UN RAMPON DEL 23% AMB LA TRAÇADA COMPLICADA I ON S'HA DE DONAR EL 100%... JO PUC PUJAR PELS PELS I A DARRERA SENTO LAMENTS I EXCLAMACIÓNS ….. PERÒ DE SEGUIDA SEGUIMA MUNT PER UNA TRIALERA TÈCNICA I EXIGENT FISICAMENT QUE ELS DRXS ANEM PUJANT SENSE PARAR I NOMES UN GRAÓ SALVATGE ENS FA POSAR EL PEU A TERRA...… (I PERMET ALS QUE EM SEGUEIXEN DIR ….. HAS FET UN TAP!!! )
Seguim Amunt per un corriol ja mes suau fins arribar a la pista a Dalt del turó del Coll de Ca N'amigonet, paradiña de barrita i pista avall a ritmito en dirección a les escletxes, però abans d'arribar ens desviem a l'esquerra (ALLÀ ON L'AGUS VA TREURE LA 1A PAPILLA!!….) i baixem per pujar desprésal turó del just i baixar avall cap a la riera de Vallvidrera de nou (però força mes avall) i baixem cap a Molins , però girem a l'esquerra Amunt a ritmillo per fer una bona pujada …. en la que avancem a un Bttero solitari en tromba per arribar a Dalt a la pista que ens porta al circuit de cross de Molins, per baixar per la drecera i arribar a la 1a Font per repostatje.
Alla EL KERU ARRENCA COM SEMPRE ABANS D'HORA "JO SOC GRAN... I VAIG PASSANT!" i anem pujant per la rampa d'asfalt per agafar el corriol que puja per darrera dels camps que hihan al costat de la pista de Can Tintore i anem pujant fins arribar al final a la pista , on Keru i jo comencem a pujar per la pista.... (I ES VEU QUE NO SENTIM A ALFONSIETE QUE ENS DIU QUE S'ESPERA QUE NO VENEN). Quan hem pujat ja una part de la rampa forta, mirem enrera i veiem que no ve ningú¿? seguim , molt a poc a poc amb tot el ferro fins que perdem la visibilitat es molt raro.... potser han pujat a la dreta per una trialera que hi hà … però avui en mullat allò pot ser una cabronada important. Sigui com sigui hauran de anar a la trialera que puja desde sobre de can Barca a Can Ribes i arribem a la entrada on parem al solete per esperar-los. Keru els truca i li diuen que pujen retardats per averia, DONCS ES VEU QUE LA CADENA DE LA ORBEA DEL BERND HA CAIGUT ENTRE CASSETE I RADIS I HA TINGUT FEINA PER TREURE-LA!!!


AQUI EL HUERTAS DIU: PERÒ NO M'HAVIEU DIT QUE A LES 11 PODRIA MARXAR A PROP DE VALLDOREIX?? I ESTEM AL COSTAT DE MOLINS ?????
Tirem amunt per la trialera que es puja be però cal traçar fi , per que les pedres i les arrels son humides i llisquen, i així pujem fins la pista i allà tirem a la dreta cap a can ferrers i a la dreta avall per agafar la trialera del Sergi 2 MOLT TÉCNICA PERÒ BAIXABLE PER QUE TÉ BON GRIP, fins can Bofill i allà girem a l'esquerra cap al coll de Can CUIAS, i per arribar tenim la pujada que avui està plena de sorra i semble imposible però amb força i posant el pes a davant consseguim anar pujant la majoria.

Ja sense mes paradinya tirem amunt per la TRIALERA DEL MONTI2 EL PRIMER TRAM AMB ELS GRAONS I LA RAMPA FORTA QUE ENS FA TREURE EL MILLOR DE NOSALTRES FINS ARRIBAR A LA CRUÏLLA ON ENS ATUREM PER REAGRUPAR-NOS.

D'ALLÀ TIREM AVALL PER LA NOVA TRIALERA QUE TIRA AVALL A LA ESQUERRA Y AQUESTA ERA NOMES EL 2ON COP QUE LA BAIXEM I ES UNA TRIALERA MOLT TECNICA AMB 3 O 4 TALLS PER MURS DE PEDRA, GIROS AMB ARBRES COMPLICATS I algún baixador ….. QUE FA QUE EL jOAN BORRAS I EL HUERTAS S'HO PENSIN... però anem baixant cadascú com pot fins arribar a la pista.

D'allà remuntem endarrera per fins el desviament a la dreta per anar rodant fins a la cimentera i d'allà baixem avall fins a la riera i allà tirem amunt la pujada per la riera que es va fent dura... i com el Huertas va tocat , decideixo quedar-me amb ell per que no faci la pujada sol, i la veritat que el tio va molt fos i nomes te un 46 , el que el fa anar mes atrancat encara!!! Aixi anem pujant fins a pillar la transversal inversa que ens portarà fins a la penya del moro, i que es va fent be al principi de baixada, però desprès hi hà una pujadeta amb arrels i pedres que treu tot el que queda de les nostres cames… i a mes d'un li fa posar el peu a terra…. desprès ja es mes ciclable Baixa puja fins arribar a la pista on girem a l'esquerra cara amunt per anar per la pista de pujada fins empalmar amb la pista de pujada del PONY CLUB on les bones rampes també posen a prova les cames que ja están prou trinxades.

Al arribar al desviament de la sinuosa ens trobem allà als forestals a qui saludem i tirem per la sinuosa inversa que fem a bon ritme i al crear la ctra del tenis ens trobem un grup de caminantes que ens deixen passar i així arribem al parking de Can Cuias i allà remuntem la pista a ritmito direcció Vallvidera….. QUE ES TRANSFORMA EN RITMO MATADOR QUAN ENS PASSA UN GRAVELERO...… I ES QUE AQUI NO ES PICA NINGÚ!!!!!!
Així arribem a dalt i d'allà cap a la Verge on el Joan Borras i el Periquito es marquen un xute A MUERTE i jo a darrera ..... peró no els hi puc recuperar els 10 mts que em porten.
Despres de saludar a la verge baixem pa trialera molt a poc a poc …. (AIXÓ ES PER QUE EL KERU DE LIDERA ES TROBA UN BTTERO A DAVANT QUE BAIXA A RITME TRANKI TRANKI.... i després ens deixem anar per la trialera de Can Caralleu per arribar a la darrera parada del dia, AVUI MOLT MERESCUDA!!!


Aqui tenim molt de carbono i molt de allioli!!!

image.png

AGUS (avui amb la rígida …. com un tiro!!!! )

No hay comentarios:

Publicar un comentario