domingo, 3 de febrero de 2019

Salida BTTERA 03-02-2019 | BUCLES PER MOLINS I PAPIOL PER TRITURAR A LA TROPA

Hola BIKERS:

Començo aquest reporting amb un somriure a la cara, mal de cames i ganes de fer la migdiada...
Avui ha estat un gran dia de BTT una volta ratonera , que podriem resumir com "BUCLES PER MOLINS I PAPIOL PER TRITURAR A LA TROPA"
Aixi ja aneu veient el tema que ha sigut de primera.

1 LES DADES:
DISTANCIA: 56,5 KMS ( que ja son per no anar mes lluny que al puigmadrona,,,,, però amb molta mala llet!!)
DESNIVELL: 1720 MTS ( això explica per que les meves cames estàn com estàn......)
RITME: DE SONATS!!!!! (es una dada objectiva ...)


2 EL TRACK
https://es.wikiloc.com/rutas-mountain-bike/2019-02-03-bucles-trialeros-per-molins-y-papiol-32761333



Ja veieu lo dels bucles ..... i el perfil que no te desperdici....... clarament per triturar bikers....


3 ELS HEROIS:
Avui molta ovella, però amb bon nivell...

1 Keru el SHERPA que ja li va agafant el gustillo a la epic evo.....(lleva de les aturades!!!!)
2 Sergi el PERCHERON que com sempre va de tranki (POR LOS C......)
3 Joan CH, el CORRECAMINOS que segueix a lo seu,... surt 1 horeta ,,, et dona per sac i marxa!!!!
4 David Laporta el GUAPERES que ha tingut de tot... liades incloses!!!
5 Bernd el TEUTON CANYONERO que eslavia massa en fundes i cables de canvi
6 Alfonsiete el PERIQUITO VALIENTE que tira molt fort..... I NO CALLA!!!
7 Josep Borras el ASENYAT .... fins que hi ha un chute a la vista!!!!
8 Monti la LOCOMOTORA en recuperación del ritmo..
9 Javi Gallego el MADRILEÑO SILENCIOSO que hoy lo ha dado todo, y la llegado con la reserva
10 Pere Relea el JOVENET que es reincorpora a molt bon ritme
11 Antonio Marcanao el TREX VENEZOLANO en versió descontrolat
12 Xavi la POLLA que ha vingut com una moto al rebufo del percheron tot el dia
13 Alvarito el TRIATLETA que avui ha pujat amb la BTT com un autentic BTTERO!!
14 Agus el REPORTER que amb la nova novia ..... vaig fino fino!!!!



4 LA RUTA:

Com sempre ens trobem al c Carroç a les 8:00 i d'alla sortim per la ctra de Vallvidrera amunt a ritmito tranki amb les radios posades fins que el GARMIN del CANIJO comença a cridar ..... QUE VOL DIR QUE S'HA DE DEIXAR CÒRRER AL NEN .... I JA MARXA DE APRETÓN ... EL QUE FA ESTIRAR-SE AL GRUP . Despres arribem a Vallvidrera i comencen a baixar cap al parking de Can Cuiasa ritme sabrosón I DE SEGUIDA LA LIEM FICANT-NOS PER LA TRIALERA DE LA MINA , ON EL TOÑO AVANÇA A 3 O 4 A LES ESCALES " PA HABERSE MATAO!" però de seguida agafem el desviament per pujar cap amunt sense baixar a baix de tot de la mina... i despres el KERU comença a tirar com si no hi hagues demà de cami cap a can Pascual ... i el grup es trenca definitivament, i amb hamilton de pujada trialera i tota la tonteria ens plantem a can Castellvi on el Sergi fa mitja volta per anar a recuperar les ovelles del darrera, i la resta anem triant poc a poc a can Pascual i a dalt a ala pista , alla ens reagrupem per baixar a la ctra de Molins i avall a vela, fins l'atajo que pillem com cabres desbocades i a la dreta per agafar la trialera nova de baixada.

AQUI OBRE EL TOÑO AMB EL PERCHERON I AMB EL XAVI AL REBUFO I JO DARRERA ... I DIC BE REBUFO PERQUE EL RITME DE BAIXADA ES SALVATGE FENT SALTS I GIRS AL LIMIT, AIXI ARRIBEM A LA TORRE AMB CASI 30 SEGONS DE VENTATJE ALS QUE ENS SEGUEIXEN ... I JO BUFANT... D'ALLÀ CAP A BAIX ... ENCARA PITJOR... ES A DIR ES MANTÉ EL RITME I EL CORRIOL ES MES COMPLICAT!!!! Y SEGUIM AIXI DESPRES DE LA SEGONA CRUILLA PER TIRAR ABAIX FINS LA ZONA DE PEDRES ON EL SERGI AVISA OJO NENS!!!! PERO EL RITME ES TANT PASSAT DE VOLTES QUE TIREN RECTE SENSE TRIAR TRAÇADA I EL SERGI ES COMPRA UNA PARCELA AL SOLET PERÒ JUST A SOBRE LES PEDRES!!!!! PER CERT SENSE CONSEQÜENCIES..... I AIXI SEGUIM CAP AVALL , CADA COP AMB MES FRED PER COMENÇA A REMONTAR FINS EL DESVIAMENT DE LA RIERADA. ON ENS ATUREM PER REAGRUPAMENT.


BAIXEM CAP A LA RIERADA ... I A LES PEDRES RELLISCOSES DEL HUERTAS ALGUNS ESTEM A PUNT DE PILLAR!!! PERO ANEM BAIXANT FINS EL RIU QUE ESTÀ MOLT MES FONDO I NO ES PASSA EN BICI, AIXI QUE CAL MULLARSE .... I FA UN FRED DE PILOTES ...


I ACABEM RODANT PER LA RIERADA SENSE SENTIR ELS DITS DE LES MANS!!!
Arribem al pont de la SIBERIA i quan pensem que estan tots (NO ES AIXÍ PER QUE FALTEN MONTI I ALFONSIETE ARREGLANT EL SILLIN DEL MONTI...) arrenquem par tirar avall i baixar fins l'asfalt i d'allà seguim en direcció a la cascada....


Mentres el Alfonsiete i el Monti al arribar a la RIERADA tiren amunt per la pista de can Castellvi que puja cap a colonia montserrat ....


Nosaltres abans de arribar a ala cascada girem amunt a la dretaper pujar una pista , RAMPON I TRIALERA AMUNT PER ANAR PUJANT PISTA I TRIALERA I ALGÚN RAMPON DEL 20% ..... QUE PUJEN LES SPECIALIZAED.... PERÒ NO LES ORBEA¿? I AIXI AMB LA TONTERIA ENS PLANTEM AL COLL DE CA N'AMIGONET A DALT DE TOT. ALLA COMENCEM A TRUCAR AL ALFONSIETE QUE NO CONTESTA, AIXI QUE DECIDIM TIRAR CAP A LES ESCLETXES que vol dir baixar per pista i rodar fins a rribar a la font per que tot hom reposti i alla contactem amb els perduts que son a la salut i quedem que baixin per la trialera dels cirerers.
LA MAJORIA S'EN VAN A CONÈIXER LES ESCLETXES AMB EL KERU



MENTRE QUE EL SERGI , EL JUANITO I JO COMENCEM A PUJAR PELS CIRERERS A RITMILLO TRANQUI PER ANAR A TROBAR ALS QUE VENEN DE CARA, AIXI ABANS DE MITJA PUJADA JA ENS TROBEM DE CARA LES OVELLES EXTRAVIADES. EL JOAN MARXA CAP AL CUARTEL, I NOSALTRES 4 BAIXEM DE NOU PER ANAR A TROBAR A LA RESTA.


D'aqui tirem de nou cap els cirerers però aquest cop desviant-nos a l'esquerra avall per anar a creura els camps i pujar cap a la urb Puigmadrona. A la BAIXADA AMB UNS REGUEROTS BESTIALS ENS PASSA EL TREX FOTEN BRINCOS... PERÒ DESPRES A LA PUJADA JO FAIG UN HAMILTON I FAIG LA PUJADA 1 ER TAMBE SALTANT DE COSTAT A COSTAT DE UNS REGUEROTS DE LA PLUJA DE MIG METRO DE FONS.... I AIXI CORONEM PER BA IXAR LA TRIALERA DE PEDRES I TIRAR PER LA PISTA ..... PERO NO VE NINGÚ ... AIXI QUE EL TOÑO, SERRGI I JO HEM DE FER MITJA VOLTA I TORNAR A PUJAR LA TRIALERA DE PEDRES PER TROBARNOS A TOTS ATURATS A DALT... DONCS EL TRIATLETA S'HA COMPRAT UNA PARCELA EN UN LLOC PROU COMPLICAT.... RES TRENCAT A PART DELS COPS ... QUE SORTIRÀN DEMÀ!!!!


De allà tirem avall i remuntem a la urb. Puigmadrona , per agafar la pista dels camps de cirerers que va per darrera del Puigmadrona i anem fins pillar la trialereta del Desllantado del cabaleiro i pujar per les vinyes a ritmo guai, i la pista Y DE ALLÀ LA TRIALERA DEL JOSEP BORRAS CAP AMUNT QUE ESTÀ CATXONDA ... I QUE HAGUESSIM PUJAT A 0 SI EL SERGI , EL XAVI I EL KERU NO LA HAGUESSIN LIAT AL ESGRAÓ.... PERÒ A PART D'AIXÓ ANEM PUJANT TOTES LES OVELLES I AIXI FINS ARRIBAR A SOTA DE LA SALUT.
De aqui a ritmitllo a munt cap a Puigmadrona , on cadascú tira com pot ... jo vaig 4 darrera de Sergi i Xavi i Alfonsiete.... i un bestia de Borras que em passa com un misil.... Un cop a dalt, barreta i fotillo



Per baixar a ritme DRXS la trialera del Puigmadrona.... QUE A MI SE M'ATRAVESSA I EM COMPRO UNA PARCELA ,,,, JUST ABANS DEL TALL PERO SENSE CONSEQÜENCIES ... I AIXI SEGUIM BAIXANT A RITME ... I EM TROBO A BAIX EL TOÑÑO APRETAN LA BICI CAP AMUNT PER TORNAR A FER LA BAIXADA FINAL.... VOLANT!!!



De aqui tirem abaix pel segon tram de trialera .... i aqui el TOÑO ENS AVANÇA A MI I AL XAVI.... EN SITUACIÓ COMPLICADA I aixi seguim fins la pista per remuntar a Valldoreix i Can Montmany on repostem aigua i baixem abaix per pujar per la pista amunt fins la 2a corba i pillar allà una trialereta de pujada, on OBRE LA TRAÇADA EL MONTI... ES PUJA BE DE TRANKI I LLAVORS PAREM PER CANVIARNOS LES CABRES.... LLAVORS ARRIBA EL KERU DARRERA I AL ATURARSE.... FICA EL PEU DAMUNT D'UN TRONC HUMID , RELLISCA I CAU AVALL 1,5 MTS FENT LA VOLTA DE CAMPANA.... PER SORT SENSE CONSEQÜENCIES...
A PARTIR D'AQUI OBRO JO AMB LA CABRA DEL MONTI , TOT VA BE FINS DE DESPRES DE UN GIR APAREIX UN RAMPON AMB PEDRES I NO ARRIBO A TEMPS DE REDUIR LA TRANCA ... CAL PUJAR A PRETANT I ENS TORNEM A CANVIAR LES CABRES... LLAVORS SORTIM DEL BOS PER PILLAR UN CORRIOL DE PUJADA DE MES DEL 15% ON CAL DONAR-HO TOT.... I ALGUNS PUJEN.... D'ALTRES NO!!! PER ACABR ARRIBANT A LA PISTA MOLT A PROP DE LA ENTRADA DE LA TRIALERA DE RODOLFO.


Fem la rutilla per la cresta de la serra de Julia per anar a agafar una pista mig tancada on anem apartant els matolls amb la cabra per al final pillar un bajadón salvatgte DE TRISTE RECORD PEL bORRAS QUE AQUEST COP SI QUE BAIXA BE!!!! I D'ALLA PER PISTA FINS A LA CASCADA.


Agafen la trialera del pi de pujada... que ens acaba de treura la poca força que ens queda, i d'aqui al corriol de les torres, i ctra de Molins que creuem per liarnos amb la trialera de baixada fins la pista de can Capmany que puja amb uns rampons de bojos fins al atajo... LA TRIALERA ES PUJA BE ENCARA QUE TOTS ANEM MALEÏNT... d'alla cap amunt encara que jo em quedo al darrer per fer costat als que ja venen amb les bateries al minim i anem pujant fins ctra i fins al coll de can Pascual,
JA HAN MARXAT KERU I BORRAS QUE VAN AMB L'HORA JUSTA i la resta encarem cap a la trialera del PER que COMENCEM A BAIXAR A SACO AMB UN PAIO QUE SENS ACOPLA AMB UNA OIZ I FLIPA COM BAIXEM .. FOTENT BRINCOS ... FINS QUE JO HAIG DE PARA PER QUE AL CABRA BOJA DEL XAVI HA PERDUT EL XALECO QUE RECULLO I EL NOI EM PASSA... COMENÇA A TIRAR I ALS POCS MTS LI COMENÇA A SONAR LA ALARMA D'ACCIDENT DEL GARMIN I HA DE ATURAR-SE AIXI QUE SEGUIM JO DAVANT DE NOU FINS ARRIBAR ALS 3 DE DAVANT I DIR-LOS QUE VENC UN XALECO.... I EL XAVI FLIPANT PER LA TRIALERA I PER QUE LI HAGI SALVAT EL XALECO!!!


D'aqui a ritme a Vallvidrera , la Verge i com hi havia molta genta bajadon per la de down HILL fins les aigües i DESRES PER LA DE CAN CARALLEU ON EL GUAPERES DARRERA DEL XAVI QUE BAIXA DESCONTROLAT ... COMENÇA A FER DERRAPADES I CASI ES COMPRA UNA PARCELA .... AMB MOLT DESNIVELL!!!!! PERÒ LA SALVA PER PELS!!!...


I JA HI HA ESCAMPADA GENERAL PER QUE SON MES DE LES 13:00H---


ENCARA QUE ALGUNS DEUEN TENIR PASE PER NOCTA...







Y CADA MOCHUELO...... A SU OLIVO!!!!


AGUS ( començo a pensar que la meva novia..... i com puja està començant a generar molta enveja!!!)

No hay comentarios:

Publicar un comentario